برقراری امنیت انتخابات در مازندران با مشارکت 13 هزار نفر

رييس ستاد انتخابات مازندران گفت: امنيت انتخابات بر عهده نيروی انتظامی است و در برگزاری دو انتخابات 29 ارديبهشت، 13 هزار نفر برای تامين امنيت انتخابات در استان مشاركت خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۱۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اظهار داشت: مشارکت حداکثری، سلامت، شفافیت، رقابت جوانمردانه و عمل به مر قانون اساس كار در برگزاری انتخابات است.

رييس ستاد انتخابات استان، گفت: امنيت انتخابات بر عهده نيروي انتظامي است و در برگزاری دو انتخابات 29 ارديبهشت، 13 هزار نفر برای تامين امنيت انتخابات در استان مشاركت خواهند داشت.

وی با اشاره به اين كه بيش از 93 درصد از واجدين شرايط رای دادن در استان در انتخابات رياست جمهوری سال 92 مشاركت داشتند، افزود: بايد زمينه مشاركت و حضور بيش از پيش مردم مازندران در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و پنجمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامی شهر و روستا فراهم شود.

يونسی نظارت جدی بر اجرای قانون را دغدغه همه دست اندركاران برگزاری و ناظرين انتخابات در استان برشمرد و خاطر نشان ساخت: تعامل خوبی بین هیات نظارت و ستاد انتخابات استان در حوزه‌های مختلف برقرار است.

وی با تاكيد بر اين كه نظر مراجع ۴ گانه٬ ملاک و معیار اصل صلاحیت است، تصريح نمود: حیثیت، شرافت و آبروی مردم ضمن رعايت قانون باید حفظ شود.

معاون سياسی، امنيتی استاندار تبیین و دفاع از دستاوردهای نظام و دولت را از وظایف مديران و فرمانداران دانست و ابراز داشت: دولت٬ دولت شایستگان است و مديران و كارگزاران دولت و نظام از فرزندان انقلاب و رزمندگان عرصه خطير دفاع مقدس هستند.

يونسی افزود: دولت دکتر روحانی از مجرب‌ترین، کارآمدترین و متخصص ترین دولت‌هاست و در سايه رهنمودهای مقام معظم رهبري و مجاهدات دولتمردان در راستای تحقق برنامه هاي شكوفايی اقتصادی، در آينده نزديک شاهد اعتلای كشور در بخش‌های مختلف خواهيم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار