مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

اسکان 50 هزار و 408 نفرروز از میهمانان نوروزی در نوروز1396داردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در نوروز امسال میزبان بی‌منت از 50 هزار و 408نفرروز از میهمانان نوروزی در استان بودیم.

کد مطلب: ۶۱۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری گفت: در تعطیلات نوروز امسال میزبان 50 هزار و 408 نفرروز از میهمانان نوروزی در استان بوده‌ایم که تمامی اهداف ما ارائه خدمات مطلوب به آنان بوده که امیدواریم به تمامی این اهداف جامه عمل بپوشانیم .

وی با اشاره به این‌که استان اردبیل افتخار میزبانی مسافران نوروزی از بسیاری از استانهای کشور را داشته است، افزود: مسافران نوروزی از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، زنجان، کرج، قزوین، گلستان و کردستان امسال میهمان افتخاری ما بوده‌اند که امیدواریم توانسته باشیم مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بیشترین پذیریش از استان آذربایجان شرقی و در پایگاه های اسکان شهرستان سرعین انجام گرفته است و از این‌که مسافران نوروزی این استان را به عنوان مقصد خود رانتخاب کرده‌اند بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن کم و کاستیها از این پس شاهد جلب رضایت مسافران و میهمانان نوروزی باشیم .

ناصری بیان کرد: داشتن اخلاق و رفتار مناسب از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان در ارتباط با پذیرش مهمانان فرهنگی بوده که امیدواریم با مبنای کار قرار دادن اخلاق‌مداری و استقبال مناسب و شایسته از مسافران و گردشگران فرهنگی بتوانیم خاطره‌ای خوش از سفر به استان اردبیل را برای آنها رقم بزنیم و بتوانیم خواسته‌های آنان را برطرف کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار