درخشش دانش آموزان مهریزی در مسابقات دو و میدانی استان یزد

خبرگزاری پانا: با کسب چندین مدال طلا، دانش آموزان مهریزی در مسابقات دو و میدانی استان درخشیدند.

کد مطلب: ۶۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با کسب چندین مدال طلا، دانش آموزان مهریزی در مسابقات دو و میدانی استان درخشیدند.

در این دوره دوره از مسابقات که با همکاری هیات دوومیدانی استان برگزار شد ، تیم هایی از اردکان ، مهریز ، مروست ، نیر، صدوق ، میبد وناحیه دو یزد در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ،راهنمایی و متوسطه با هم به رقابت پرداختند .

درمقطع ابتدایی تیم ناحیه دو یزد با کسب ۵۷ امتیاز به قهرمانی رسید و تیم های اردکان و مهریز برسکوی دوم وسوم این مسابقات قرار گرفتند.

درمقطع ابتدایی و در ۶۰ متر با مانع و یک هزار و ۵۰۰ متر ابوالفضل شاکر از اردکان ، ۱۰۰متر حمیدرضاغلامیان از ناحیه دو یزد ، ۸۰۰ متر محمد حسین برزگری از ناحیه دو یزد و در پرش طول یونس حاجی کاظمی از ناحیه دو یزد به مقام قهرمانی رسیدند .

همچنین درپرش ارتفاع محسن شهنوازی از ناحیه دو یزد ، در پرتاب وزنه محمدزارع بیدکی از ناحیه دو یزد و در پرتاب توپ علی شیرزاد از مهریز مقام اول را کسب کردند.

در مقطع راهنمایی و در ۱۰۰ متر محمد خدمت علی از مهریز ، در ۱۱۰ متر با مانع و پرش طول سید محمدزارع زاده از ناحیه دو یزد ، ۴۰۰ متر سیدعباس مرتضوی از مهریز،۸۰۰مترحمیدرضافرهادی ازاردکان ، یک هزار و ۵۰۰ متر محمدمهدی مظفری ازاردکان و سه هزار متر فرهاد خرود ازصدوق اول شدند .

همچنین در این مقطع و در پرش ارتفاع سیدمحمدامین هاشمی پور از ناحیه دو یزد ، در پرش سه گام محمد جوادبذر افشان از مروست ، در پرتاب وزنه محمدحسن پور ازاردکان ، در پرتاب دیسک امیرحسین یوسفی از اردکان و در رله سوئیسی (دوامدادی)ناحیه دو به مقام نخست دست یافتند.

در مقطع متوسطه و در ۱۱۰متربامانع سعیدابویی از مهریز،۱۰۰مترمحمدمعین اشرف زاده از اردکان، در۲۰۰متر وپرش سه گام علیرضا باقرپور از اردکان،در۴۰۰متر علیرضاصادقیان از ناحیه۲یزد،در۸۰۰مترمهدی پلویی ازمهریز،در۱۵۰۰متر وپرش طول محمدحسین دهقان ازناحیه۲یزد،۵۰۰۰مترسید حسین نژادالحسینی از ناحیه۲یزد و در پرش ارتفاع عباس عبادی ازناحیه دو یزد اول شدند .

همچنین درپرتاب وزنه محمدحسین آخوند زاده ازناحیه۲یزد،درپرتاب دیسک مرتضی پایدار از اردکان و دررله سوئیسی(دوامدادی)ناحیه۲یزدعنوان قهرمانی را ازآن خود نمودند.

نفرات برتر این مسابقات برای رقابت های کشوری که در تابستان برگزار می شود آماده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار