منطقه کوهستانی دیلمان، در نخستین روزهای بهار، زمستانی شد

بارش برف بهاری با سفیدپوش شدن دیلمان، آب و هوای این منطقه کوهستانی را در نخستین روزهای بهار، سرد و زمستانی کرد.

کد مطلب: ۶۱۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،بارش برف در شهر و اطراف شهر دیلمان 10 سانتیمتر و در منطقه لاریخانی به حدود 25سانتیمتر رسیده و با کاهش دما و سردشدن هوا، این منطقه کاملاً وضعیت زمستانی پیدا کرده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سیاهکل روز دوشنبه درباره وضعیت راه های این منطقه گفت: بر اثر برف و باران، جاده محور سیاهکل به دیلمان لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است.
فریدون سیاری افزود: برغم بارش برف، محور سیاهکل به دیلمان باز است و تردد در آن جریان دارد اما نیازمند تجهیزات زمستانی است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در گردنه لاریخانی در محور سیاهکل به دیلمان حدود 25سانتیمتر برف بر زمین نشسته است و مسافرانی که قصد حرکت در این مسیر را دارند، باید به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
مسئول ایستگاه هواشناسی دیلمان نیز اعلام کرد: بارش برف در دیلمان سه سانتیمتر و در اطراف آن 10سانتیمتر است.
وی اظهار داشت: بارش برف از روز گذشته در این منطقه کوهستانی آغاز شده ولی تا ساعت سه بامداد امروز (دوشنبه ) بارش برف پایدار نبود ولی از صبح برف منطقه دیلمان را سفیدپوش کرد و موجب کاهش دمای شهر دیلمان به یک درجه زیر صفر شده است .
وی از توقف بارش برف از ظهر در این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: برف بهاری و بدنبال آن سرما در منطقه دیلمان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کند ولی هنوز به دلیل جوانه نزدن درختان مشکلی برای بخش کشاورزی ایجاد نمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار