معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

ارائه خدمات مناسب سلامت به گردشگران ادامه دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ارائه خدمات مناسب سلامت به گردشگران توسط سربازان عرصه ی سلامت با سعه ی صدر ادامه دارد.

کد مطلب: ۶۰۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، علی تقی زادیه ظهر امروز درحاشیه بازدید مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان های مرند و هادیشهر گفت: باتوجه به اینکه منطقه آزاد ارس همه ساله در ایام نوروز و تابستان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است ارائه خدمات مناسب در حوزه سلامت به این میهمانان می تواند به ایجاد رضایتمندی در بین گردشگران منجر شود و آنها را به تداوم مسافرت به این منطقه زیبای آذربایجان راغب کند .

این مقام مسئول درحوزه درمان با قدردانی ازتلاش خستگی ناپذیر پرسنل درمانی اظهار کرد: داشتن اخلاق نیکو و سعه صدر در کنارمهارت های حرفه ای ازمشخصات و ویژگی های بارز سربازان عرصه سلامت است .

تقی زادیه طرح تحول سلامت را تحولی مثبت عنوان کرد و از ارزیابی و اعتبارسنجی مداوم مراکز درمانی و بهداشتی خبرداد و افزود: خوشبختانه وضعیت استان در اعتبارسنجی ها رضایت بخش است .

این گزارش حاکی است مسئولان ستادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ایام نوروز از مراکزمختلف درمانی و پایگاه های ارایه خدمات سلامت در سطح استان بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار