معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

اسکان بیش از 670 مسافر نوروزی در مدارس رودان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان از اسکان بیش از 670 مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

عباس عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: این شهرستان بدلیل قرارگرفتن در محور مواصلاتی بندرعباس-کرمان برای اکثر مسافران موقعیتی مناسب برای استراحت است.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در 51 کلاس و 11 آموزشگاه در رودان انجام می شود، افزود: امسال دو آموزشگاه و سه سالن ورزشی نیز در مواقع اضطراری آماده شده است که در صورت بروز حوادث احتمالی مکان لازم برای اسکان مسافران مهیا باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان تصریح کرد: تا کنون 670 مسافر نوروزی در مدارس شهرستان اسکان داده شده اند.

وی این کلاس های درس را دارای امکاناتی نظیر فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز عنوان کرد و افزود: در راستای تامین رفاه حال مسافران نوروزی و فرهنگیان، اکثر کلاس ها اسکان مسافران نوروزی به امکانات رفاهی مجهز شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز یادآور شد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی رودان و معرفی اماکن گردشگری این شهرستان و استان بین مسافران توزیع شد.

عباس زاده از آماده باش کامل مدیریت آموزش و پرورش رودان برای اسکان و جلب رضایت مسافران نوروزی خبرداد و گفت: در این راستا سالن های ورزشی تحت مدیریت آموزش و پرورش نیز برای اسکان و استقرار چادرهای مسافران آماده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار