عزم جدّی دولت در پرداخت معوقات فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دولت یازدهم با وجود کمبود منابع ، 2700 میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان از جمله 106 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان پرداخت کرده است.

کد مطلب: ۶۰۷۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در جلسه شورای اداری نیروهای ستادی با اعلام این خبر گفت: امسال پاداش آخر خدمت بازنشستگان سال های 93 ، 94 و همچنین 50 درصد پاداش بازنشستگان سال 95 پرداخت شده است.

وی در ادامه ، اختصاص حداکثر 20 درصد از سهم دو درصد نفت و گاز ، کاهش سقف حق التدریسی ماهیانه از 21 هزار ساعت در سال گذشته به 15 هزار ساعت ، کسب مقام اول گیلان در ستاد انتخاب معلم برتر ، رتبه ششم کنکور سراسری ، و همچنین کسب بسیاری از رتبه های برتر علمی ، فرهنگی، ورزشی و هنری بخشی از توفیقات آموزش و پرورش استان گیلان درسال 95 ذکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: به عنوان یک دستگاه تأثیرگذار فرهنگی باید زمینه حضور حداکثری همه علاقه مندان به نظام و کشور و تقویت آن را فراهم کنیم.

حاجتی شرکت در انتخابات را حق آحاد ملت دانست و خاطرنشان کرد: با رعایت اخلاق سیاسی، همدلی و بهره گیری از نقدهای عالمانه می توانیم روز باشکوهی را در انتخابات دوازدهم پیش روی جهانیان رقم بزنیم .

وی در پایان با شادباش فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه ( س ) ، همگان به ویژه بانوان را به تأسی از سیره زندگی ایشان و ویژگی های چون ولایتمداری ، عفاف و همسرداری توصیه کرد.

در پایان این جلسه از 13 نفر از همکاران حوزه ستادی که در سال 95 به افتخار بازنسشتگی نایل شده اند ، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار