حضور ۲۱ هزار دانش‌آموز در طرح مادران آسمانی

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی گفت:دانش آموزان با حضور در منازل شهدا به نیابت از شهیدان روز مادر را به مادران شهدا تبریک می گویند.

کد مطلب: ۶۰۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: این طرح با محوریت قرارگاه شهری انجام می شود و به ارتقای سطح انگیزه و تعلق خاطر نوجوانان کشور کمک می‌کند.

علامتی بیان کرد: دانش آموزان با حضور در منازل شهدا به نیابت از شهیدان روز مادر را به مادران شهدا تبریک می گویند.

وی با بیان اینکه طرح مادران آسمانی در به جنبه تربیتی دانش آموزان کمک می کند، عنوان کرد : بیان خاطرات از سوی مادران شهید به این روند کمک می کند.

علامتی در خصوص روند فعالیت های اتحادیه گفت : تا ۲۰اسفندماه، تخصیص اعتبارات ۳۰درصد بود اما ۷۵درصد بازده کاری داشتیم که در نوع خود قابل توجه بوده البته از ۲۰اسفند به بعد نیز ۲۰درصد دیگر از اعتبارات تخصیص یافته.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی تصریح کرد: در حال تدوین بودجه هستیم و پس از طی روند اداری از ابتدایی سال آینده کارها را انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده ردیف اعتباری در بودجه ۹۶ به اتحادیه اختصاص یافت و افزایش اعتبارات نیز باهم آری مجلس انجام شده که منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.

علامتی افزود: در نظر داشتیم در برنامه ششم توسعه نیز حکمی برای اتحادیه داشته باشیم که در مجلس به تصویب رسید.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در خصوص آمار تحت پوشش دانش آموزان را این اتحادیه گفت : امسال به مدارس متوسطه اول هم وارد شدیم تقریبا بیش از ۲۵درصد دارد این مقطع را تحت پوشش قرار دادیم البته هدف اصلی ما بحث کیفیت بخشی و تاثیر گذاری برنامه ها بوده و خیلی مساله کمی مورد توجه نیست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های اتحادیه در تمامی مدارس برقرار است، ادامه داد : اما نسخه واحدی برای اجرای برنامه ها در مدارس نداریم و بنابر مدارس موجود شامل اسلامی، دولتی و غیر دولتی و غیره فعالیت ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار