همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا

نخستین یادواره شهدای هنرستان شهید رجایی قم برگزار شد

نخستین یادواره 20 شهید هنرستان شهید رجایی قم همزمان با روز بزرگداشت شهدا به همت بسیج بسیج دانش آموزی هنرستان و با همکاری قرارگاه فرهنگی پایگاه شهید سیدمصطفی خمینی(ره) حوزه شهید ورزنده در نمازخانه این هنرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در نخستین یادواره 20 شهید هنرستان نمونه دولتی شهید رجایی که همزمان با روز بزرگداشت شهدا و سالروز وفات حضرت ام البنین(س) برگزار شد، رضا دلیریان رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم به همراه جمعی از مسئولان اداری، اکبر بختیاری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، مسعود سروی فرمانده حوزه مقاومت چهار شهید ورزنده، هاشمیان فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی و خانواده های معظم شهدای دانش آموز این آموزشگاه حضور داشتند.

محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع ) در این همایش طی سخنانی با تاکید بر جایگاه شهادت در اسلام گفت: دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند شهدا بهترین شفاعت کنندگان بین ما و خدا بوده و یقینا امروز زنده در کنار شما هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چشم ها را بازکنیم متوجه می شویم که خداوند عالم بدون هیچ گونه تاملی از سپاه حزب الله حمایت می کند و در اسرع وقت آن هایی را که در مقابل کلام ولایت ایستادند، تنبیه می نماید.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: شیطان با تمام قوا درصحنه است و دشمن نیز تمام انرژی خود را در دور کردن جوانان ازاین نظام مقدس به کار گرفته است.

وی افزود: شک نباید کرد که این انقلاب ثمره خون شهدا است و بهترین نتایج را درجهان می گیرد و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می باشد.

روایتگری یکی از جانبازان مدافع حرم از نحوه شهادت شهید محمدحسین سراجی، پخش کلیپ، اجرای گروه سرود سید الشهدا (ع) و نوحه خوانی حسن مالکی نژآد از بخش های دیگر این همایش بود.

همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه کتاب وعکس دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و نصب یادمان۲۰ شهید هنرستان شهید رجایی برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار