معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلمان نقش مهمی در ترویج فرهنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات دارند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نقش معلمان در ترویج فرهنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات را مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۰۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه مشترک آموزش و پرورش و ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به این که سازمان دانش آموزی چند سالی است ارتباط تنگاتنگی با سازمان حج و زیارت برای اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به عتبات عالیات دارد، اظهار داشت: نگاهی که دستگاه های مختلف به آموزش و پرورش دارند نگاهی جمعی است زیرا این مجموعه به تمام ابعاد زندگی انسان توجه دارد و رسانه بزرگ ملت و امت است.

وی با بیان این که هر خانوداده معمولا یک دانش آموز دارد، افزود: باید ظرفیت و توان مالی و استعداد ذاتی دانش آموزان را بررسی کنیم تا در راستای استعدادهای خود پرورش یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به ترویج فرهنگ کمک به بازسازی عتبات تاکید کرد و گفت: این فرهنگ باید نهادینه شود که مبلغ هر چند ناچیز هم در این زمینه اجر بزرگی دارد چراکه عتبات عالیات نماد شیعیان است و ما افتخار می کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران برای بازسازی چنین مناطقی همت می کند.

علمی ادامه داد: میل دیداری در دانش آموزان قوی تر از میل شنیداری است و هر چه را می بینند بهتر یاد می گیرند، لذا ما مسئولین آموزش و پرورش باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

وی نقش معمان در این زمینه را مهم عنوان کرد و گفت: کتاب به خودی خود آموزنده نمی تواند باشد و کسی که به کتاب روح و جان می بخشد معلم است، لذا معلمان می توانند در فرهنگ سازی نقش آفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار