مدیر دبستان هیت امنایی ملاصدرا شهرستان قدس:

کسب رتبه ممتاز استانی دبستان هیات امنایی در طرح تعالی مدیریت مدرسه

جلسه ی طرح تعالی مدیریت در دبستان هیات امنایی ملاصدرا شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۶۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این جلسه حسین بهرامی مدیر، معاونان و همکاران دبستان در نمازخانه آموزشگاه حضور داشتند.

حسین بهرامی ضمن تبریک کسب رتبه ممتاز استانی همکاران اولیا ودانش آموزان گفت: آموزشگاه ملاصدرا در دوسال متوالی حایز رتبه ممتاز استانی شده است که کسب این رتبه را مدیون زحمات همکاران، دانش آموزان واولیا می دانم.

مدیر دبستان ملاصدرا ضمن اشاره به تلاش همکاران، دانش آموزان و اولیا در خصوص طرح تعالی گفت: این طرح سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار باشد. همچنین در این طرح تمرکز بر فرایند های مدیر یعنی کلیه ی اصول موثر در مدیریت مدرسه، شناسایی ظرفیت ها و توانایی های داخلی و پیرامونی خود و نیز با اتخاذ تدابیری برنامه محور نسبت به عملیاتی کردن این اهداف برنامه ریزی شده است.

حسین بهرامی گفت: از اهداف این طرح؛ حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در مدیریت مدرسه، ایجاد وفاق سازمانی، توسعه ی فرهنگ کار گروهی در مدرسه، افزایش انگیزه ی مدیران و دیگر کارکنان برای بهبودعملکرد را عنوان کرد.

لازم به ذکر است که این طرح فقط در بین چند مدرسه هم چون سال گذشته برگزار خواهد شد و دبستان هیات امنایی ملاصدرا سال گذشته هم رتبه ممتاز استانی را در اجرای این طرح کسب نموده است.

/خبرنگار پانا:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار