افتتاح اورزانس بیمارستان شهدای قاین باحضور وزیر بهداشت

اورزانس بیمارستان شهدای قاین باحضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۰۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ،سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت ودرمان در مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی ودرمانی شهرستان قاین ودر جمع پرسنل شبکه بهداشت ودرمان ومسئولین شهرستان گفت:برای دولت تدبیر وامید جای افتخار است که توانسته است در طول 3سال ونیم گذشته چهره بهداشت ودرمان را در اقصی نقاط کشور تغییر دهد واین در شرایطی است که دولت در سخت ترین موقعیت اقتصادی بوده است .

وزیربهداشت ودرمان اظهارداشت:اورژانس بیمارستان قاین یک نمونه از خدمات دولت است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم ومی توان گفت اورژانس بیمارستان قاین وبیرجند به نوبه خود درطول تاریخ دراین کشور بی نظیر است .

وزیر بهداشت ودرمان اظهارداشت: حدود170پروژه بهداشتی درمانی دیگر در سطح استان در حال اجراست که یا به نتیجه رسیده ویا تا پایان شهریور ماه به نتیجه خواهد رسید.

هاشمی افزود:مردم از مسئولین انتظار توجه دارند ومسئولین هم باید برای رضایت مردم تلاش کنند.

دکتر هاشمی با اشاره به سفر چند ماه پیش به شهرستان قاین گفت: من تصورنمی کردم که این پروژه با این سرعت به مرحله اجرا برسد .

وی ضمن تقدیر وتشکر از مسئولین ودست اندرکاران اجرای این پروژه گفت: به عمل نشان دادید که انقلابی هستید وانقلابی بودن یعنی همین چرا که باشعار کسی انقلابی نمی شودوانقلابی بودن باکار ایجاد می شودوکسی می تواند ادعا کندانقلابی است که راه شهدای انقلاب وامام شهدا ورهبر انقلاب را دنبال می کند

وزیربهداشت ودرمان از پرداخت معوقه متخصصین بهداشت ودرمان ظرف یک هفته آینده نیزخبرداد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:درکشور ما ستونی به نام ولایت فقیه وجوددارد وهمه باید تلاش کنند تا با تلاششان باعث ماندگاری انقلاب شوند .

وی افزود:کشور ما امروز وام دار هیچ قدرتی دردنیانیست واین به همت شهدا وامام شهدا وبه نفس گرم مقام معظم رهبری بعد از38سال حفظ شده است

وزیربهداشت ودرمان در خصوص بیمارستان دوم ودانشکده پرستاری وتجهیزات بهداشتی شهرستان گفت: پیگیر این موضوعات که توسط نماینده ومسئولین بیان شده است هستیم ودستوراتی نیز دراین زمینه داده شده است.

فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه دراین جلسه ضمن تقدیر وتشکر از تلاش وزیربهداشت ودرمان گفت: علت محبوبیتی که ایجاد می شود روحیه انقلابی وایثارگری است که این روحیه دروزیر بهداشت ودرمان وبه طبع آن درپرسنل دانشکده علوم پرشکی بیرجند و شهرستان ها نیز وجود دارد.

فلاحتی اظهارداشت: در زمینه بهداشت ودرمان قول های خوبی از سوی وزیرمحترم داده شده است که به زودی نیز به اطلاع مردم شهرستان خواهد رسید.

کهن ترابی فرماندار قاین ودکترقائمی رئیس دانشگاه علوم پرشکی بیرجند نیز دراین مراسم مراتب تقدیر وتشکر خودرا ازوزیربهداشت ودرمان ابراز داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار