نشست شورای آموزش و پرورش در شهرستان شیروان برگزار شد

خبرگزاری پانا: جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش با هدف طرح ها، برنامه های هدفمند و فعالیت های آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، ُعبدالصمد صفرنژاد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شیروان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی گفت : کسانی که مربیان تربیتی هستند شغل پیامبری دارند و باید در زمینه تربیت نسل جوان تلاش کنند وی اظهار داشت : معلمان پرورشی، تعلیم و تربیت آینده سازان را به عهده دارند و در نتیجه تلاش آنان دانش آموزان می توانند قله های علم ، موفقیت،فضیلت و اخلاق را طی کرده و افراد شایسته مطابق با معیارهای نظام تربیت شوند.

صفرنژاد افزود : آگاهی یافتن از قانون شوراهای آموزش و پرورش موجب اعتلای کیفی تعلیم و تربیت می شود.
وی مصوبات شورای آموزش و پرورش را یک ظرفیت موثر برا ی تحقق اهداف تعلیم و تربیت دانست و تاکید نمود که اعضای شورای آموزش و پرورش بدون غیبت در جلسات حضور یافته وجلسات این شورا را جدی بگیرند و مهم قلمداد کنند . فرماندار شیروان از مدیر آموزش و پرورش خواست تا از این به بعد جلسات رئیس شورای آموزش و پرورش در مدارس برگزار شود تا مشکلات مدارس به عینی لمس گردد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در ادامه این نشست گفت: مشارکت محلی و همراهی هدفمند مدیران دستگاههای اجرایی به آموزش و پرورش از جمله موضوعات مهم و قابل توجه است.
رمضانعلی شیردل مدیر آموزش و پرورش مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش را پیگیری و دستورات جلسه جدید پیرامون گرامیداشت هفته تربیت اسلامی ، بررسی و ارائه راهکار حل مشکلات مدارس عشایری ، بررسی فضاهای موردنیاز جهت مدارس جدید راهنمایی تیزهوشان، پیگیری اعتبارات تخصصی به اداره کل آموزش و پرورش، پیگیری جذب کمک های دستگاهها برای هوشمند سازی مدارس،مساعدت شورای شهر در آسفالت مدراس و پیگیری کافه های سنتی موجود در شیروان را عنوان نمود و حاضرین پیرامون مسائل فوق نقطه و نظرات خود را به بحث گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار