معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان :

راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی خلاق و کارآمد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

کد مطلب: ۶۰۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حمید ذکاء اسدی در نخستین همایش فرهنگ سازی و گفتمان اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش که به میزبانی شهرستان شهر بابک برگزار شد، افزود: با ابتکارات و برنامه ریزی های انجام شده در مرحله اول مدیریت جهادی به جای مدیریت جناحی و پرهیز از حاشیه ها در استان کرمان برنامه ریزی شده است .
وی افزود: 80 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان سرمایه گذاری شده است و دولت به تنهایی در هیچ زمینه ای موفق نخواهد بود .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه اصل اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری مشارکت مردم است، ادامه داد: شهر قلعه گنج یک الگو برای کشور شده است و مقام معظم رهبری بر بازدید مدیران و مسئولین از اقدامات انجام شده در قلعه گنج تاکید داشتند .
ذکاء اسدی با تشریح اقدامات اقتصادی انجام شده در استان کرمان بر پایه اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: استان کرمان به هشت زون اقتصادی تقسیم شده و هر شهرستان تحت پوشش یک معین اقتصادی قرار گرفته است و در شهرستان شهربابک با ایجاد و راه اندازی کارگاه های صنایع دستی و گردشگری میمند و فعالیت و بهینه سازی دام آینده بسیار خوبی را برای این شهرستان پیش بینی می کنیم .
وی با اشاره به اینکه همه کارشناساس بر این باورند که راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، گفت: خانه و مدرسه دو نهاد برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی هستند و در صورت اجرای خوب و درست در آینده مدیران موفقی خواهیم داشت و ایمان و بعد علم و چگونه زندگی کردن در مدرسه توسط معلم خود عطاء احمدی در ذهن من نقش بسته است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در استان مشکل امنیتی نداریم اما معضلات اجتماعی استان مواردی است که اگر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی پیش آید خود مشکلات بزرگی را به دنبال دارد .
ذکاء اسدی گفت: مفاهیمی چون مهارت، بهره وری خلاق و نوآوری، خلق ثروت و رقابت پذیری با تمرکز بر سرمایه گذاری و نیروی انسانی کارآمد محقق خواهد شد و آموزش و پرورش نقش مهمی در تحول و توانمندسازی دارد و اقتصاد مقاومتی بدون انسان های خلاق و کارآمد محقق نخواهد شد .
وی همچنین به انتخابات سال 96 اشاره کرد و افزود: شرکت باشکوه در انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح و افرادی که می توانند در اهداف اقتصاد مقاومتی پیشرو باشند باید مدنظر همگان قرار گیرد .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: از معلمان برای انتخاب افراد اصلح بخصوص در شوراهای شهر خواستارم تا نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار