استاندار گیلان:اعتبارسنجی برای تقویت ورزش‌های همگانی سرمایه گذاری ‌است

استاندار گیلان گفت: اعتبار سنجی برای تقویت حوزه ورزش‌های همگانی، سرمایه‌گذاری است نه هزینه، زیرا هر عملی که دسته جمعی و همگانی است، می‌تواند پویایی و شادابی ایجاد کند.

کد مطلب: ۶۰۴۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در دیدار رئیس فدراسیون ورزش های همگانی اظهار کرد: ورزش همگانی به عنوان پایه و اساسی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و عدم تحرک، پویایی و نشاط بین مردم خصوصاً قشر جوان است.
وی افزود: بخشی از آمار طلاق در سه دهه اخیر را نیز می‌توان به عدم توجه به همین امر مرتبط دانست.
استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت و همراهی با این تفکر چه در حوزه کتاب و کتابخوانی و چه در حوزه ورزش‌های همگانی از وظایف ماست، خاطر نشان کرد: اگر چه با توجه به اقلیم خاص گیلان، شرایط برای ورزش‌های همگانی در سطح استان سخت‌تر از سایر نقاط کشور است اما با نگاهی به سابقه فرهنگی و تاریخی استان آن هم از بین هر 2 جنسیت مرد و زن، متوجه اهمیت و توجه به این مقوله می‌شویم و لازم است در این خصوص ظرفیت و پتانسیل موجود در استان به درستی هدایت شود.
نجفی بر لزوم توجه به عمق و ژرفای این موضوع تأکید و اضافه کرد: رسانه‌ها نیز می توانند تأثیر مثبت قابل توجهی در هدایت صحیح این موضوع داشته باشند.
استاندار گیلان یادآور شد: هرچه در این بخش سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم از سهم اعتبارات سنگین بهداشت و درمان کشور کم کنیم چرا که جامعه‌ی پویا و پرتحرک جامعه‌ای سالم و کم خطر را به وجود خواهد آورد.
در پایان این نشست رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اهداء لوح تقدیر به استاندار گیلان به عنوان سفیر ورزش همگانی در استان از زحمات او در این خصوص قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار