کاشت ۱۰۰ هزار نهال در خوزستان با همکاری سپاه پاسداران مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه پاسداران در 4 هزار هکتار از زمین‌هایی که منشاء تولید ریزگردها در خوزستان بوده‌اند، نهال می‌کارد.

کد مطلب: ۶۰۳۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سردار محمدحسین بابایی بااشاره به بحران ریزگردها در خوزستان، گفت: مسئولان موظفند که با تفکر، تلاش و همدلی با مردم، به این نوع مشکلا ت رسیدگی و برای علاج قطعی آنها چاره‌اندیشی و اقدام کنند.

سردار بابایی گفت: سپاه پاسداران که به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم، اقدام به راه اندازی قرارگاه شهدای مدافع حرم کرده، برای علاج قطعی این بحران در پی راه چاره بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین اقدام قرارگاه شهدای مدافع حرم در جهت رفع مشکلات مردم خوزستان و مسئله ریزگردها کاشت نهال عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران قرار است در 4 هزار هکتار از زمین هایی که منشاء و کانون ریزگردها در خوزستان هستند، نهال بکارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سهم مازندران در این نهال کاری وسیع کاشت ۱۰۰ هزار نهال است.

سردار بابایی افزود: سپاه کربلای مازندران در انجام این کار از ظرفیت راهیان نور و همچنین گروه‌های جهادی بهره خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با استانداری خوزستان، زمین‌ها از روز سه شنبه 18 اسفند برای غرس نهال ها آماده می شود، بیان کرد: سپاه کربلای مازندران به مدت سه ماه تانکرهای آب را به منظور آبیاری زمین های نهال کاری شده به منطقه اعزام خواهد کرد تا زمینه برای آبیاری علمی و قطره‌ای فراهم شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران زمان کاشت نهال را 24 اسفندماه اعلام کرد و یادآور شد: برنامه وسیع نهال کاری سپاه در خوزستان با حضور سردار غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار