دبیر استان های خبرگزاری پانا در همایش خبرنگاران خوزستان:

هر دانش آموز و شهروندی یک خبرنگار است

دبیر استان های خبرگزاری پانا در همایش خبرنگاران خوزستان گفت: در حال حاضر جامعه به سطحی از آگاهی رسیده که هر شهروند می تواند یک خبرنگار باشد.

کد مطلب: ۶۰۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، حمید رضا قلخانی ، دبیر استان های خبرگزاری پانا ، در همایش استانی خبرنگاران خبرگزاری پانا که در تالار فردوسی اهواز برگزار شد اظهار داشت:24 خبرگزاری رسمی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور داریم و خبرگزاری پانا نیز جز برترین ها ست که دارای ۳۲نمایندگی در سطح کشور است.
قلخانی با اشاره به اینکه یکی از جذاب ترین فعالیتهای اجتماعی برای دانش آموزان حرفه خبرنگاری است گفت: شما به عنوان خبرنگار به منابعی دسترسی دارید که افراد عادی به آنها دسترسی ندارند و این باعث می شود شما دارای یک مسئولیت و هویت اجتماعی فراتر از عموم مردم شوید و این از امتیازات ویژه یک خبرنگار است.
این شخصیت مطبوعاتی و فرهنگی کشور تاکید کرد:الان در جامعه،تکنولوژی به گونه ای است که هر شهروند می تواند یک خبرنگار باشد اما ما به عنوان خبرنگار باید حرفه ای تر عمل کنیم و البته باید بدانیم در حمایت ما قانون مطبوعات وجود دارد که با اطلاع کافی از آن می توانیم چتر حمایتی خود را وسیعتر کنیم.
دبیر استان های خبرگزاری پانا ادامه داد:اگر شما تمایل داشته باشید تحصیلات دانشگاهی در زمینه خبر داشته باشید چند رشته مرتبط و همینطور روزنامه نگاری تا مقطع دکتری را در ایران داریم و می توانید طبق سلیقه خود به آن بپردازید.

وی با اشاره به اولین حضور خود در شهرستان اهواز گفت:امروز برای اولین بار در عمرم به اهواز آمدم و حضور در همایشی با این همه خبرنگار دانش آموز علاقه مند برایم خاطره ای ماندگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار