مسئول بسیج جامعه زنان اردبیل خبر داد:

اعزام هفتمین کاروان راهیان نوردانش آموزی با۳۷۵دانش‌آموز دختر از اردبیل

مسئول بسیج جامعه زنان اردبیل گفت: هفتمین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با اعزام ۳۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر از مدارس ناحیه یک و دو اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۰۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مریم حامدی در حاشیه بدرقه اعزام دانش‌آموزان از مقابل سالن شهدای باکری اردبیل اظهار کرد: هفتمین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان اردبیل با اعزام ۲۷۸ نفر از دانش‌آموزان دختر به همراه ۷۸ نفر از عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با شهدای هشت سال دفاع مقدس میثاق دوباره می‌بندند، تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند .

مسئول بسیج جامعه زنان به اهمیت حضور دانش‌آموزان در یادمان‌های شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در طول اردو از مناطق عملیاتی فکه، دهلاویه، هویزه، اروندکنار، منطقه عملیات والفجر ۸، خرمشهر، یادمان و مزار شهدا دیدن می‌کنند .

وی بیان کرد : پنج هزار دانش‌آموز دختر از مناطق مختلف استان اردبیل در سال ۹۵ با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از این مناطق بازدید کردند .

حامدی با اشاره به رشادت‌ها و خون‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی یادآور شد: دانش‌آموزان دختر باید با حفظ حیا، عفاف و حجاب خود در راه شهدا و ادامه دادن را شهدای والامقام قدمی استوار و محکم بردارند تا دیگر نتواند اهداف دشمنان این قدم‌های استوار و محکم را به تزلزل بکشاند .

وی حضور دانش‌آموزان را در مناطق عملیاتی جنوب کشور بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان با حضور در این مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی والفجر هشت، دهلاویه، خرمشهر، اروندکنار بازدید خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار