حسین رفیعی و پسرش میهمان˝سپید پر رنگ˝ می شوند

خبرگزاری پانا: حسین رفیعی و پسرش شنبه (12 اسفند) میهمان ˝سپید پر رنگ˝ می شوند؛ این برنامه درهفته جاری با موضوع رابطه پدرها و فرزندان روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۶۰۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، الهه بهبودی، تهیه کننده "سپید پر رنگ" این خبر را اعلام کرد و گفت: حسین رفیعی چهره شناخته شده ای برای نوجوانان است، این هنرمند برنامه های تاثیر گذاری را برای گروه سنی نوجوان روی آنتن برده و حالا ما در "سپید پر رنگ" قصد داریم شخصیت پدرانه او را که حالا صاحب فرزندان نوجوانی است، واکاوی کنیم.
وی تصریح کرد: در برنامه روز شنبه حسین رفیعی و پسرش هر دو درباره رابطه پدر و فرزندی خود با نوجوانان صحبت خواهند کرد.
این تهیه کننده گفت: روز یکشنبه نیز میزبان آقای محقق از فیلمسازان برجسته کشور خواهیم شد، این هنرمند به همراه دختر نوجوان خود به "سپید پر رنگ " می آید تا با مخاطبان این برنامه از کیفیت رابطه خود با فرزند نوجوانش بگوید.
وی تصریح کرد: رومینا محقق دختر 12 ساله این هنرمند بسیار تحت تاثیر پدر قرار دارد، این نوجوان علی رغم سن کم فرد موفقی در فیلمسازی است و آثارش در بسیاری از جشنواره ها برگزیده شده اند.
به گفته بهبودی از دیگر نکات جالب برنامه هفته جاری " سپید پر رنگ " آن است که میهمانان نوجوان این برنامه نیز شنبه و یکشنبه به همراه پدران خود در استودیو حاضر می شوند.
وی گفت: روز دوشنبه نیز طبق روال گذشته رضا ببری ، مددکار اجتماعی درباره رابطه متقابل پدر و فرزندان با مخاطبان برنامه صحبت می کند؛ این کارشناس با ارائه راه کارهای مناسب تلاش می کند تا به پدران و فرزندان کمک کند با یکدیگر رابطه بهتری داشته باشند.
"سپید پر رنگ" کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست، این برنامه که به بررسی معظلات نوجوانان می پردازد شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 17:30 روی آنتن شبکه زندگی می رود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار