به مناسبت روز امور تربیتی برگزار شد:

خاطره ای خوش پس از 30 سال کار

به مناسبت بزرگداشت روز امور تربیتی اردوی تفریحی برای تقدیر از همکاران حوزه پرورشی در روز هشتم اسفند به شهر دیدنی و تاریخی کلات انجام گرفت.

کد مطلب: ۶۰۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا درگز از بزرگداشت روز امور تربیتی، هشتم اسفند ماه، همکاران حوزه پرورشی به هماهنگی اسمعیل زاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش درگز، در اردویی تفریحی و سیاحتی در جمعی صمیمی و شاد به شهر زیبا و تاریخی کلات سفر کردند که مورد استقبال گرم همکاران حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش کلات نیز قرار گرفتند.

اسمعیل زاده بیان داشت: پس از یک سال کار و مشغله زیاد و زحمات عمده ای که همیشه بر دوش مربیان، معاونان و همکاران حوزه مشاوره در مدارس بود، نیاز مبرم می دیدم که به نحوی شایسته از این بزرگواران تقدیر کنم تا سال جدید را با شور و نشاط و انرژی دوچندان شروع کنند.

وی بیان داشت یک اردوی ساده و صمیمی با همکاری و هماهنگی خود همکاران صورت گرفت که خوشی و زیبایی آن به علت همدلی و محبت این همکاران سخت کوش، پر کار و کم ادعا بود.

تعدادی از همکاران حوزه پرورشی که در شرف بازنشستگی بودند در مصاحبه با خبرنگار پانا بیان کردند: پس از 30 سال کار و فعالیت، اولین سالیست که در این روز به نحوی شایسته و صمیمی از ما تقدیر شد و خستگی سالهای گذشته از بین رفت و خاطره ای خوش از این روز برای ما به یادگار ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار