ظریف: به برکت خون شهدا با تدبیر در مسیر امنیت حرکت می‌کنیم

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهدای وزارت امور خارجه،‌ اظهار کرد: ما به برکت خون شهدا و امام شهدا و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم بدون نگرانی از تحولات پیرامونی و با تدبیر در مسیر امنیت حرکت کنیم.

کد مطلب: ۶۰۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، وزیر امور خارجه کشورمان در سخنان خود در جمع خانواده‌های شهدای وزارت امور خارجه افزود: وزارت امور خارجه افتخار دارد که کل دیپلماسی‌اش بر اساس اقتدار ناشی از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران است و این افتخار را هم دارد که در این مسیر عشق 40 درصد از همکارانش حضور فعال و برجسته داشته‌اند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: وزارت امور خارجه این افتخار را دارد که در صحنه بین‌المللی با جانبازان شیمایی حضور پیدا می‌کند و این جانبازان می‌توانند در چشم جهانیان نگاه کنند و با اقتدار بگویند که وضعیت کنونی ما ثمره جنایت‌ها و نامردی‌های شما است. در حضور غربی‌ها اعلام کنند که ما طعم سلاح‌های شیمایی را چشیدیم ولی از آن در برابر دشمنان استفاده نکردیم و امروز هم با اقتدار می‌ایستیم و از توان بالای نظامی خود فقط برای دفاع و جلوگیری از خیال‌بافی توهم آمیز کسانی که به چند ابزار وارد کرده از خارج می‌نازند، مقابله می‌کنیم. آنها نیز می‌دانند که در برابر ملتی قرار دارند که اقتدارشان ناشی از تلاش، کوشش و مجاهدت شهدا، ایثارگران، دانشمندان و نیروهای عزیز مسلح هستند و با تکیه بر این تلاش‌ها به اقتدار بزرگی رسیده‌اند و هیچ نگرانی از رجزخوانی گروهی که همه چیز آنها وابسته به دیگران است ندارند.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگی برای خانواده شهدا است که ملتی در سایه فداکاری آنها در امنیت زندگی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار