برگزاری همایش سفیران فرهنگی احسان در ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد

نخستین همایش سفیران فرهنگی احسان در ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، با حضور جمعی از مسئولان، اعضای پارلمان ها، اعضای مجمع خیرین مدرسه یار و سفیران احسان فرهنگی ناحیه سه مشهد ، همایش سفیران احسان در این ناحیه برگزار شد.

منصوره شریف الحسینی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد در حاشیه این همایش تصریح کرد: وقتی جلسه ای بر مبنای احسان و نیکوکاری قرار دارد، معمولا به طور ویژه اسم افراد خاصی را نمی برند، چون آن ها انتخاب شده اند و این انتخاب مبنایی است برای یک فعالیت فرهنگی معنوی که باید منشا خدمات بسیار بی نظیری برای شهر، استان و کشورمان باشد.

وی در ادامه گزارش جامعی از اجرای طرح های ویژه این ناحیه در راستای توجه به ساحت های تربیتی مدنظر سند تحول بنیادین ارائه داد.

علی مردانی معاونت هماهنگی و کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه سه مشهد هم در این مراسم اظهار داشت : کمک هایی که در طول سه سال گذشته از سوی آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد به مدارس محروم این شهر و شهرستان های استان شده است، سه برابر کمک هایی بوده که از اول انقلاب تا سال 1392 انجام گرفته و این مهم، محقق نمی شود جز به همت و تلاش مدیران ، معلمین ، اولیاء ما و دانش آموزان که همواره در کنار ما بوده اند و امروز هم با حضورشان نشان دادند که در این راه ثابت قدم هستند.

آسوده ، نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو مشهد هم گفت: وجود سفیران احسان و انفاق و انجام چنین کارهای انسان دوستانه، یک نوآوری فرهنگ اسلامی است که در ناحیه سه مشهد به همت مسئولین بزرگوار رقم خورده و سوغات رضوی است که بازتاب آن به تمام کشور می رسد .

گفتنی ست در این جلسه، شرح وظایف سفیران احسان فرهنگی ناحیه قرائت و ابلاغ ویژه به آن ها اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار