رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان شیراز گفت:

بودجه آموزش و پرورش باید در اولویت تمام وزارتخانه ها قرار بگیرد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:نوع نگاه به آموزش و پرورش نوع نگاه اولی نیست و بودجه آموزش و پرورش باید در اولویت تمام وزارتخانه ها قرار بگیرد.

کد مطلب: ۶۰۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمیدرضا حاج بابایی در جمع فرهنگیان شیراز با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش باید از نوع نگاه اولی باشد، گفت: بودجه آموزش و پرورش باید در اولویت تمام وزارتخانه ها قرار بگیرد و این اعتقاد ماست.

وی در خصوص برنامه ششم توسعه عنوان کرد برنامه ششم 22 درد اجتماع امروز ما را تعریف کرده و برای این 22 درد، درمان نوشته ایم و این قانون توسط دوسوم نمایندگان رای آورد و این برنامه فقط 38 ایراد شورای نگهبان را داشته است و این در حالی است که برنامه های قبلی بالای 100 ایراد شورای نگهبان را داشته است.

ایشان ادامه داد: سالانه باید 770 هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری شود. بایستی 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی، 190 هزار میلیارد تومان توسط بانک ها تامین شود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد داده ایم دولت مکلف است یک ردیف حساب جهت پرداخت پاداش پایان خدمت کلیه کارمندان دولت در نظر گرفته شود تا تمام وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی یک درصد بودجه خود را در آن بریزند و پاداش پایان خدمت کلیه کارکنان دولت از آن طریق پرداخت شود و تفاوتی در زمان پرداخت فرهنگیان و دیگر کارکنان دولت نباشد.

حاجی بابایی افزود: یکی از بزرگترین افتخارات من دانشگاه فرهنگیان است که اگر قدرت بگیرد کشور را نجات می دهد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بایستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بطور کامل اجرا شود و نظام رتبه بندی فرهنگیان توسط دولت نوشته شود و به مجلس بیاورد، افزود: ما آن چیزی که اجرا شده نظام رتبه بندی نمی دانیم.

حاجی بابایی گفت: باید به سمت ایجاد عدالت اجتماعی و هم سان سازی حقوق ها حرکت کنیم و این حرکت آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار