آغاز نکوداشت هفته ی فرهنگی شهرستان فلاورجان

آیین نکوداشت هفته ی فرهنگی شهرستان فلاورجان ، با نواختن زنگ شهرستان در دبیرستان فضیلت ، آغاز شد.

کد مطلب: ۵۹۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، آیین نکوداشت هفته ی فرهنگی شهرستان فلاورجان ، با نواختن زنگ شهرستان در دبیرستان فضیلت ، باحضور فرماندار ، مدیرآموزش و پرورش ، شهردار فلاورجان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان ، آغاز شد.

فرماندار محترم شهرستان ، ضمن تشکر از حاضرین در مراسم ، به ویژه مدیریت آموزش و پرورش درخصوص نام گذاری روز 5 اسفند به نام فلاورجان و این هفته که نکوداشت این شهرستان است ، اظهار داشت: «عملیات خیبر یکی از عملیاتهای بسیار حساس و تاثیرگزاریست که در یاد و خاطره ی همه ماندگار است» .

ایشان به ایثارگری های شهدای این عملیات و استقامت مردم فهیم فلاورجان ، اشاره نمودند و گفتند : « دراین روز ، مردم شهید پرور فلاورجان ، با استقامت و ایثار فرزندان پرپر شده ی خود را برشانه های خود تشییع و رسالت بزرگی را به ما واگذار نمودند» .

مدیر محترم آموزش و پرورش از دیگر سخنرانان این مراسم بود . دکتر کمالی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به ویژه فرماندار محترم ، روسای محترم ادارات ،درخصوص ظرفیتها و پتانسیل شهرستان و فرهنگ و تمدن عموم مردم شهر ،توضیحاتی ارئه نمود . دکتر کمالی همچنین درمورد اجرای برنامه های متنوع در مدارس در هفته ی نکوداشت و فعالیتهای آموزش و پرورش در این زمینه ، توضیحاتی ارائه نمودند .

دراین مراسم برنامه هایی از قبیل سرود همگانی با موضوع "شهرستان فلاورجان "، خواندن شعر و دکلمه و پیام تبریک فرماندار اجرا گردید.

در ادامه مسئولین شهرستان ، در یک اقدام زیبای فرهنگی با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش به مدت یک ساعت به کلاس های درس رفتند، تا علاوه بر مرور خاطرات صحبتهایی با دانش آموزان داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار