امام جمعه اسلامشهر :

دولت به حل مشکلات گرانی و بیکاری توجه خاص داشته باشد

امام جمعه اسلامشهر با توجه به سخنان رهبری گفت: مردم بخاطر دفاع از انقلاب به میدان آمدند ،اما از گرانی و رکود و بیکاری گلایه دارند، امیداوریم دولت به این موضوع توجه کند ،چرا که مردم از تبعیض، حقوق های نجومی و گرانی ناراحت هستند.

کد مطلب: ۵۹۸۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ،حجت الاسلام محمدعلی نوروزی،در خطبه های نماز جمعه که در مصلی شهرستان اسلامشهر و با حضور نماز گزاران برگزار شد ،ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت:در خطبه ۱۹۳ نهج البلاغه یکصدوده ویژگی برای متقین ذکر شده و خاطر نشان کرد،از ویژگیهای متقین میتوان به سخن خوب و محکم گفتن ،اقتصاد در معیشت و تواضع و فروتنی اشاره نمود .

وی در ادامه افزود: در تعدادی از سوره های قرآن کریم به اسماء حسنی خداوند ذکر شده و تاکید کرد، از اسماء الهی اسم نیک است که باید خداوند را با این اسامی خواند .

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: ائمه اطهار (ع)می فرمایند اسماء حسنی خداوند ما اهل بیت (ع)هستیم، یعنی کسانی که اسماء نیک خدا را می دانند و به آن عمل می کنندو در این رابطه سخنی ازامام رضا (ع) را بیان کرد، که می فرمایند، خداوند نود ونه نام نیک دارند و هرکس آنها رابداند و بدان عمل کند ،وارد بهشت می شود .

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا (س) از اسماء حسنای خداوند میباشند، بانویی که جبرئیل بدون اجازه وارد خانه اش نمی شد، لیکن درب خانه اش را شکستند و به سینه اش آسیب زدند و به زور وارد خانه ایشان شدند و ابرازامیدواری کرد، همه ما در تمام ابعاد زندگی این بانوی عظیم الشان را الگوی خود قرار دهیم .

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان توسط هواپیماهای عراقی در ۲۵ کیلومتری اهواز و شهادت تعدادی از شخصیت ها از جمله شهید محلاتی افزود: اول اسفند به همین مناسبت به نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده که روحانیت خدمات ارزشمندی در دفاع مقدس داشتند .

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار با مردم آذربایجان ضمن تشکر از حضور مردم اسلامشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کردند: مردم بخاطر دفاع از انقلاب به میدان آمدند اما از گرانی و رکود و بیکاری گلایه دارند،امیداوریم دولت به این موضوع توجه کند چرا که مردم از تبعیض، حقوق های نجومی و گرانی ناراحت اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار