مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به پانا خبر داد

تحویل 50 واحد آموزشی به مدارس سایت های مسکن مهر

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در سایت مسکن مهر 350 واحد آموزشی باید تحویل داده می شد که تاکنون 50 واحد آن به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

کد مطلب: ۵۹۸۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در خصوص مسکن مهر و مشکلات زیرساخت های تحصیلی آن، اظهار کرد: دولت یازدهم در حد توان خود تاکنون فعالیت های زیادی در خصوص احداث مدارس مسکن مهر انجام داده به جدیت تامین زیرساخت و فضای آموزشی مدارس مسکن مهر را دنبال کرده است .

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران افزود: تکمیل فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی هزینه داشته و زمانبر خواهد بود همچنین اعتبار بسیار زیادی را می طلبد.

ورناصری با تاکید براینکه برای احداث فضاهای آموزشی در سایت مسکن مهر نیازمند اعتبارات زیادی هستیم، گفت: در سایت مسکن مهر 350 واحد آموزشی باید تحویل داده می شد که تاکنون 50 واحد آن به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: برای تکمیل واحدهای آموزشی سایت مسکن مهر حداقل برای هر یک از 350 واحد نیازمند اعتبار بالایی هستیم که با وجود یک سال تکمیل نخواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تصریح کرد: دولت یازدهم در پروسه زمانی طی شده توانسته توجه ویژه ای به مدارس سایت های مسکن مهر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار