معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

10 خوابگاه دانش آموزی اردوگاه شهید منتظری آمادۀ اقامت نوروزی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تجهیز ده خوابگاه دانش آموزی اردوگاه شهید منتظری شهریار برای اقامت نوروزی فرهنگیان و دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، نشست هماهنگی اسکان نوروزی فرهنگیان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این نشست، ضمن اذعان به این امر که می بایست برای مناطقی که ظرفیت پذیرش مسافران را ندارد، در طول سال تسهیلاتی فراهم شود، گفت: می بایست آسایش و راحتی فرهنگیان عزیز در اسکان نوروزی در شهرستان های استان تهران مد نظر قرار بگیرد.

وی درادامه نیازسنجی مناطق در حوزۀ ظرفیت های اسکان و همچنین استفاده از ظرفیت های بیرونی جهت اسکان مسافران نوروزی را از مهم ترین ضرورت های پیش روی این کارگروه برشمرده و افزود: باید تلاش کنیم تا خدمات با کیفیت به فرهنگیان عزیز در طول اقامت نوروزی در شهرستان های استان تهران ارائه کنیم تا خاطره ای خوش از سفر نوروزی در شهرستان های استان تهران در ذهن آنان بماند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تأکید بر این امر که نمی توان از ظرفیت مدارس در طول مدت سال تحصیلی برای اسکان استفاده کرد و یا به این منظور آموزش را تعطیل کرد، ادامه داد: باید ظرفیت های موجود اسکان در مناطق شهرستان های استان تهران شناخته شود.

هاشمی شناخت عناصر هویت بخش استان در سطح ملی را یکی دیگر از مهم ترین وظایف این کارگروه در سطح شهرستان های استان تهران برشمرده و اظهار داشت: ظرفیت های موجود و جاذبه های فرهنگی و گردشگری در شهرستان های استان تهران می بایست در مراکز اسکان شهرستان های استان تهران معرفی شوند و در قالب گالری تصاویر یا بروشورهای معرفی برای عزیزان فرهنگی به نمایش گذاشته شوند.

این مقام مسئول، ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت توسعۀ اسکان فرهنگیان در مراکز دائمی اسکان، تصریح کرد: شایسته است افق چشم انداز حرکت در این مسیر را به سمت تأمین خدمات رفاهی سوق دهیم و تمام تلاش خود را در جهت ارائۀ تعریف از رده های مختلف اسکان برای فرهنگیان به کار گیریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از روند تلاش های صورت گرفته در حوزۀ اسکان فرهنگیان، یادآور شد: 10 خوابگاه دانش آموزی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برای استفادۀ فرهنگیان و دانش آموزان عزیز تجهیز شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سرایداران مدارس را نخستین و مهم ترین قطب در پذیرش مسافران نوروزی برشمرده و ضمن درخواست از سرایداران برای به کارگیری الگوهای استقبال رسمی از فرهنگیان معزز سراسر کشور در شهرستان های استان تهران، گفت: سرایداران عزیز می تواند با رفتار خود مبلغ و مشوق مسافران نوروزی برای سفر به شهرستان های استان تهران باشند و آسیب های موجود در این حوزه نیز می بایست با جدیت پیگیری و مرتفع شوند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار