مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:
آموزش و پرورش دارای ظرفیت بزرگی برای انجام کارهای تحقیقاتی کلان است
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پژوهشکده ها پل ارتباطی بین آموزش و پرورش و محققان هستند،گفت: آموزش و پرورش نیازمند پژوهش هایی است که بتواند با آسیب شناسی خلأ های موجود، راه های برون رفت از مشکلات را ارائه کند.
به گزارش خبرنگار پانا از گیلان، مهدی حاجتی،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در مراسم تجلیل از ۱۲۸ پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان که در سالن پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد،با اشاره به گستردگی حوزه مأموریت بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: آموزش و پرورش دارای ظرفیت بزرگی برای انجام کارهای تحقیقاتی کلان است که علاوه بر آماده سازی بسترهای ساختاری باید زمینه تغییر در الگوهای رفتاری محققان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به لزوم تفکیک حوزه های اجرا از ساحت پژوهش، افزود:پژوهشکده ها حلقه مفقوده و پل ارتباطی بین آموزش و پرورش و محققان هستند.
حاجتی گفت:آموزش و پرورش نیازمند پژوهش هایی است که بتواند با آسیب شناسی خلأ های موجود،راه های برون رفت از مشکلات را ارائه کند.
وی تصریح کرد:با همگرایی دیدگاه های استراتژیکی مدیران و باورهای عمومی کارکنان آموزش و پرورش و نهادینه شدن فرهنگ سازمانی می توانیم به رفع مشکلات امیدوار باشیم.
گفتنی است،در این مراسم از سه پژوهشگر برتر کشوری،چهار منتخب دستگاه های اجرایی گیلان، دو معلم پژوهشگر شاخص، ۱۶ معلم پژوهنده،۷ مقاله نویس برتر،سه مولف نمونه فرهنگی،سه پایان نامه برتر،دو دانش آموز پژوهشگر نمونه در بخش استانی و همچنین اعضای ستاد برگزاری هفته پژوهش در آموزش و پرورش گیلان تقدیر شد.
ارسال دیدگاه