مردم لامرد از حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتند؛

دفاع نسل چهارم انقلاب از سنگر های علم و فرهنگ

اگر بزرگان ما اهداف انقلاب را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تفهیم کنند، مسلما با توجه به رهنمود های امام خامنه ای و فعالیت های جبهه غرب، جوانان راه دفاع از آرمان های انقلاب را خواهند یافت.

کد مطلب: ۵۹۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس،مردم لامرد در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده و متحد خود از سیاست های ضد ایرانی ترامپ انتقاد کردند و با حضور خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند .

شور و شوق مردم لامرد در این راهپیمایی به اوج خود رسید و سیل خروشان جمعیت مردم هر سال نسبت به سال های گذشته، طغیان آورتر می شود .

برای آشنایی با هدف از حضور حماسی این مردم، به سراغ اقشار مختلفی از مردم حاضر در این راهپیمایی رفتیم.

حمید صابری آموزگار جوان لامردی پیرامون پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای غرب و استکبار گفت: حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را برای استکبار دارد که ما تا پای جانمان پای انقلاب ایستاده ایم و با مشت های گره کرده خود در این تجمع به پاسداشت خون جوانانی که انقلاب کرده اند، مشتی بر دهان غربی ها و بخصوص آمریکای جنایت کار می زنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا که « نسل سوم و چهارم انقلاب چگونه باید از دست آورد های انقلاب دفاع کنند؟» ابراز کرد: نسل چهارم و سوم انقلاب باید با حضور در عرصه های علمی، جهادی، فرهنگی و ورزشی و با کسب موفقیت های متفاوت در این زمینه ها خودشان را به عرصه ظهور بیاورند و ثابت کنند که با ادامه راه شهیدان و موفقیت های گوناگون از دست آورد های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

گوشه ای دیگر از تجمع بزرگ مردم لامرد در راهپیمایی 22 بهمن به سراغ حجت الاسلام احمد اسماعیلی استاد حوزه علمیه لامرد رفتیم، روحانی که با در دست داشتن پوستر « من انقلابیم» پاسخ سوالات ما را اینگونه داد: پیام این حضور این است که مردم و این ملت پای انقلابشان تا آخر خواهند ایستاد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: اگر بزرگان ما اهداف انقلاب را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تفهیم کنند، مسلما با توجه به رهنمود های امام خامنه ای و فعالیت های جبهه غرب، جوانان راه دفاع از آرمان های انقلاب را خواهند یافت.

در مسیر راهپیمایی فاضل مزارعی یکی از کسبه بازار این شهر در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: آمریکا و صهیونیست نه از موشک و نه از هسته ای می ترسند بلکه از مشت های گره شده این ملت که در این روز حضور دارند می ترسند.

فائزه محمودی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول لامردی است که با بیان اینکه حضور مردم مشتی بر دهان رئیس جمهور آمریکا « ترامپ» است، اظهار کرد: نسل چهارم و سوم انقلاب با حفظ حجاب و پیشرفت در زمینه های علمی می تواند مدافع دست آورد های انقلاب اسلامی باشد.

راهپیمایی 22 بهمن در لامرد با حضور اساتید دانشگاه ها و دانشجویان زیر باران اللهی برگزار شد که احمد انصاری از پیام حضور خود و مردم لامرد در این مراسم گفت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و شرایط جدیدی که در فضای بین المللی به وجود آمده است، حضور همه آحاد ملت می تواند به پیشرفت، اتحاد و وحدت ملت کمک کند و هر زمان که ما مردم با هم متحد بوده ایم،جبهه استکبار ساکت شده است.

استاد دانشگاه دولتی لامرد خاطر نشان کرد: نسل چهارم بهترین کاری که می تواند برای دفاع از آرمان های انقلاب انجام دهد این است که عرصه های علمی و عرصه های فرهنگی را فراموش نکند و در دهکده جهانی با ارتقاع خود، حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه زهرا مصنوری دانش آموز سال چهارم متوسطه دوم با بیان اینکه « ترامپ» بداند که ما مردم همان 38 سال گذشته هستیم و تا آخرین لحظه جانمان پای انقلابمان ایستاده ایم، اذعان کرد: ما نسل چهارمی ها نباید سنگر علم را ترک کنیم تا بتوانیم مدافع انقلابمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار