مدير كل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي در گفت و گو با پانا:

ترامپ مانند كودكي است كه با ادبيات سياسي جهان آشنايي ندارد

مدير كل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن اشاره به ناتواني ترامپ در تضعيف جامعه اسلامي گفت:ترامپ مانند كودكي است كه با ادبيات سياسي جهان آشنايي ندارد و نمي تواند ترسي براي ايران داشته باشد.

کد مطلب: ۵۹۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشايي در گفت و گو با پانا،در پاسخ به اينكه تحريكات ترامپ چه تاثيري بر ايران دارد بيان كرد :ترامپ مانند كودكي است كه با ادبيات سياسي جهان آشنايي ندارد و نمي تواند ترسي براي ايران داشته باشد.
وي ادامه داد: امروز در خود آمريكا اقداماتي عليه ترامپ صورت مي گيرد و با گذشت زمان اين اعتراضات و مخالفت ها بيشتر خواهد شد و قطعا ترامپ را با مشكل مواجه خواهد كرد ولي اين به معني سرنگوني نظام ترامپ نيست.
مديركل آموزش و پرورش در مورد اقدامات كشورهاي ١+٥ عليه حكومت ترامپ گفت: كشور هاي ١+٥ عاقل تر از آن هستند كه تسليم خواسته هاي ترامپ شوند و قطعا عاقلانه و درست عمل خواهند كرد.
پاشايي اظهار داشت: امروز مردم به وظيفه ي خود عمل مي كنند و پشتيبان دولت هستند و اين حضور گسترده ي مردمي نشان دهنده وحدت ملت ايران است.اميد است راهپيمايي امسال جزو بزرگترين و گيراترين و مؤثر ترين حضورهاي مردمي تاريخ ايران باشد.

خبرنگار: دیبا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار