ملت ایران باحضور پرشور در راهپیمایی22 بهمن حماسه ای دیگر خلق می کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می کنند.

کد مطلب: ۵۹۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا سیستان و بلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در آستانه 22 بهمن با صدور بیانیه ای ، اعلام کرد: بهمن سرآغاز فصل عزت و عظمت ملت ایران است چرا که ملت رشید ایران در بهمن سال 1357 با اتکا به اراده الهی، توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیمی که قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند، موجب شد تا ملت ها جذب پیام استکبار ستیزی انقلاب اسلامی شوند.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی اوج آزادی خواهی و ایستادگی خود را در مقابل رژیم استعماری و ایادی آنان به نمایش گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت ایران اسلامی است که در این حرکت عظیم سیاست تهدید، برای ملت ایران نقش برآب خواهد شد و جواب یاوه گویی های استکبار را به فرموده ولی امر مسلمین فردا در خیابان های ایران اسلامی شاهد خواهیم بود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن تشکر از حضور مردم ولایتمدار استان اعم از شیعه و سنی در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، از تمام برادران و خواهران هم استانی دعوت می کنم تا با اتحاد و همدلی همدوش با ملت غیور ایران با شرکت در راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار