مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

امسال راهپیمایی مستقل دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد امسال برای اولین بار، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مستقل در قالب مانور دانش‌آموزی درمیدان والفجر کرج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال راهپیمایی مستقل دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست با مدیران و معاونین پرورشی مدارس نواحی چهارگانه کرج برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان این استان راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت مستقل از میدان والفجر کرج برگزار می کنند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان تلاش دارند مردم را نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند، راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن همه این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: پس از اتفاقات ماه‌های اخیر کشور، مردم انقلابی ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از مهمترین مناسبت‌های انقلابی جشن می‌گیرند تا ثابت کنند گذر زمان باعث نمی‌شود تا از عشق و ارادت آنان به ارزش‌های انقلاب کاسته شود.

حجرگشت یادآوری کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانش آموزان و فرهنگیان درکنار سایر اقشار می آیند تا بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و ولایت را به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه به تجمع دانش آموزان و فرهنگیان از ساعت ۹ صبح در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان والفجر پایین تر از میدان سپاه کرج اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس در نواحی چهارگانه کرج مسئولیت برنامه ریزی، اطلاع رسانی و سازماندهی دانش آموزان و فرهنگیان با همراهی اداره های آموزش و پرورش را برعهده دارند.

حجرگشت در ادامه عنوان کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال دانش آموزان به محل تجمع راهپیمایی میدان والفجر کرج با همکاری شهرداری پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: در این جشن بزرگ، دانش آموزان سرود ۱۳۵۷ نفری انقلاب را برگزار می کنند و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و نمایش خیابانی و برپایی موکب در مسیر راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان از میدان والفجر به جمع راهپیمایان در میدان جمهوری می پیوندند.

وی در پایان تاکید کرد: در جشن انقلاب دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز همگام با سایر هموطنان حضوری پررنگ خواهند داشت تا یادآوری کنند در مسیر انقلاب و راه امام و شهدا با تبعیت از ولایت فقیه حرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار