کمالوند:

آرامش بر تیم گسترش حاکم است/نه استرس سقوط داریم و نه سودای قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، با اشاره به اینکه با حفظ آرامش بدنبال ارتقای جایگاه مان هستیم، عنوان داشت: خوشبختانه نه استرس سقوط داریم و نه سودای قهرمانی، به همین دلیل با آرامش در راستای تحقق هدفگذاری باشگاه پیش می رویم.

کد مطلب: ۵۹۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل بازی مقابل سایپا البرز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۲بهمن ، بیان داشت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، زیرا حریف مان طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و بقولی روی غلتک افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه تیمش شرایطی خوبی دارد، افزود: خوشبختانه شخصیت تیمی مان تکامل یافته و طی بازی های اخیر به خوبی توانایی هایمان را نشان داده ایم.

کمالوند با اشاره به اینکه گسترش فولاد نسبت به پتانسیل و بودجه، عملکرد فوق العاده ای طی فصل جاری داشته، بیان داشت: چون تیم ما از طرف بخش خصوصی اداره می شود، به همین دلیل ریخت و پاش مالی در این مجموعه معنا ندارد و عملکرد مان نماد اقتدار مدیریت مجموعه است.

فراز کمالوند حمایت مالک و هیئت مدیره و مدیریت مدبرانه مدیرعامل باشگاه را عامل اصلی موفقیت تیم دانست و تصریح کرد: از مربیگری در این باشگاه خوشحالم و دلیل آن ثبات و آرامش حاکم بر تیم است که حاصل تلاش تمامی ارکان باشگاه است و حرکت در این مجموعه براساس برنامه ریزی بوده و آهسته و پیوسته پیش ر فته ایم.

وی در ادامه تلاش بازیکنانش را ستود و اضافه کرد: نتایج تیم به خوبی نشانگر توانایی بازیکنان مان است و خوشبختانه قدرت تیمی مان در سطح مطلوبی قراردارد.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش با ابراز امیدواری نسبت به کسب سه امتیاز در بازی سایپا، اظهار داشت: انشالله با کسب پیروزی جهش چشم گیری در جدول خواهیم داشت و گامی بلند را برای تحقق هدف مان بر می داریم.

یادآور می شود، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا البرز از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز- پنچ شنبه ۲۱ بهمن - از ساعت ۱۵ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار