سوگواره یاس نبوی در 82 بقعه استان مرکزی برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: در این راستا ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی به مدت 5 روز از 8 تا 12 اسفند ماه در 82 بقعه استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه شامل همایش رهروان یاس نبوی ویژه خواهران، مراسم شام غریبان، برپایی خیمه معرفت، غرفه ترویح حجاب و عفاف، حضور مبلغین، نماز جماعت، برپایی شعر فاطمی، سخنرانی، سینه زنی، محفل انس با قرآن، اطعام و... می شود.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه یاس نبوی در 20 بقعه برگزار می شود هرچند پیش بینی برای 30 بقعه نیز در نظر گرفته شده، شام غریبان در 26 بقعه، مشاوره وقف در 21 بقعه، خیمه معرفت در 19 بقعه، نماز ظهر و عصر روز شهادت در 59 بقعه، قرائت زیارت و خطبه فدکیه در 66 بقعه اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزاری مراسم 5 روزه ویژه شهادت را در 38 مکان، اطعام در 36 مکان، روحانی ثابت در 24 مکان و مبلغین بومی را در 40 بقعه دانست.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی اظهار داشت: اگر حضرت زهرا(س) نبود هستی خلق نمی شد یعنی تمام هستی مدیون این بانوی بزرگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار