با حضور ۷۰۰ دانش آموز فرزانه؛

همایش بزرگ یاوران انقلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش بزرگ یاوران انقلاب با عنوان مانور تشکیلاتی فرزانگان سازمان دانش آموزی صبح امروز در سالن اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور 700 دانش آموز فرزانه برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش در این همایش گفت: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کنند و به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

هادی زارع پور اهداف تشکیلات دانش آموزی را به دو بخش کلی و جزئی تقسیم کرد و اظهار کرد: زمینه سازی تعلیم و تربیت برای کسب فضائل اخلاقی و کمالات انسانی ، توانمند کردن اعضا برای باهم زندگی کردن و بهتر زندگی کردن در طبیعت و تقویت قابلیت های فردی و گروهی اهداف کلی سازمان دانش آموزی را تشکیل می دهد.

زارع پور الگو قرار دادن سیره نبی اکرم (ص ) و ائمه (ع ) در زندگی ، شناخت هویت ملی و دینی ، افزایش مسوولیت پذیری ، ارتقاء دانش علمی در زمینه آفرینش ، کسب مهارت های اجتماعی ، شکوفایی و رشد استعداد اعضاء ، ایجاد خلاقیت و ابتکار ، افزایش مشارکت اعضاء در فعالیت های گروهی ، آشنایی اعضاء با حقوق فردی و گروهی در جامعه ، کار آفرینی و تقویت اعتماد به نفس را از اهداف جزئی سازمان دانش آموزی برشمرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این همایش در همه شهرستان ها و مناطق با حضور 10 هرار و پانصد دانش آموز پیشتاز و فرزانه برگزار می شود.

علی حسن زاده به بیان نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و اجرای دستورات و رهنمودهای حضرت امام (ره) پرداخت و گفت: امروز نیز دانش‌آموزان ما در ابعاد مختلف اجتماعی و علمی سرآمد دانش‌آموزان در سراسر دنیا هستند و از دستاوردهای انقلاب به نحو مطلوب محافظت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار