استاندار قم: آموزش و پرورش محور توسعه پايدار است

استاندار قم گفت: آموزش و پرورش محور توسعه پايدار يك كشور است هر چه در زمينه تقويت و كيفيت آن تلاش كنيم جايگاه آن ارتقا پيدا مي‌كند.

کد مطلب: ۵۹۴۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاح 28 پروژه آموزشی و پرورشی که به صورت همزمان در دو مدرسه شهید نصیری و شهید شفیعی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از دست‌اندکاران در امر آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پروش محور توسعه پایدار یک کشور و وظیفه همگانی است و به اداره و شخص خاصی مربوط نیست و باید تلاش کنیم جایگاه آن ارتقا پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: بیمارستان 350 تختخوابی فرقانی در هفته دولت پس از 17 سال توقف در حوزه بهداشت و درمان به بهره‌داری رسید افتتاح مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان انجام شد و حفاری خط اول مترو از شرق به غرب استان انجام شد.

استاندار قم با بیان اینکه در سایه همدلی، آرامش و همکاری که در سطح استان وجود دارد همه در حال رقابت در خدمت به مردم هستند ابراز امیدواری کرد: بتوانیم وظایف خود را به انجام برسانیم و شاهد ارتقا و بهبود کیفیت به مردم باشیم.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با بیان اینکه برای ساخت مدارس در استان با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم گفت: از جمله در مناطق رو به روی بوستان علوی، دیگر مناطق جدید الاحداث و مناطق مرکزی شهر به زمین برای احداث مدرسه نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار