مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خبرداد:

صدور ۹۸ هزار جلد سند مسکن روستایی و شهری در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون ۹۸ هزار جلد سند مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در اردبیل صادر شده است.

کد مطلب: ۵۹۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فرهاد سبحانی افزود: تاکنون ۹۸ هزار جلد سند مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان صادر شده که ۸۵ درصد کل جمعیت اردبیل را شامل می‌شود و برنامه‌ریزی برای صدور صددرصدی سند مسکن روستایی انجام شده است .

وی با بیان اینکه از یک هزار و ۲۹ روستای استان اردبیل ۳۸۰ روستا از طرح هادی برخوردار شده‌اند، گفت: عملیات اجرای طرح هادی در این تعداد روستا نیز به صورت ناتمام بوده که فازهای آن هنوز تکمیل نشده است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از تهیه طرح هادی یک هزار و ۲۹ روستای استان اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بازنگری طرح هادی نیز انجام شده که در این زمینه اقدامات بسیار خوب توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل انجام گرفته است .

سبحانی از اجرای طرح هادی در قشلاقات بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح نیز در تمامی قشلاقات استان اردبیل اجرا می‌شود و مهم‌ترین هدف ما اجرای طرح هادی به صورت کامل در قشلاقات استان است .

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات در حوزه اجرای طرح هادی روستاهای کمتری از این طرح برخوردار شده‌اند، اظهار کرد: انتظار می‌رود با مشارکت دهیاران و مردم اجرای طرح هادی در روستاها روند صعودی به خود گیرد که در این زمینه اختصاص قیر رایگان نیز بسیار مهم است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه از آسفالت ۶۰۰ هزار متر معابر محلی در روستاهای استان اردبیل خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با اهتمام ویژه دولت بتوانیم در حوزه آسفالت معابر محلی و اجرای طرح هادی گام بزرگی در منطقه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار