سردار وحیدی:

قدرت دفاعی ما به نقطه بازدارندگی ارزشمندی رسیده است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های صورت گرفته، قدرت دفاعی ایران اسلامی به نقطه بازدارندگی ارزشمندی در مقابل دشمنان فرامرزی رسیده است.

کد مطلب: ۵۹۴۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازگیلان، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی سردار احمد وحیدی غروب یکشنبه در سومین یادواره سرداران و 137 شهید والامقام بخش تولمات شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: قدرت دفاعی ما هرسال بیشتر و بیشتر شده و به نقطه بازدارندگی ارزشمندی رسیده ایم و ترکیبی از سلاح ها را در اختیار داریم که در جای خود، بهترین هستند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت فرهنگی نیز هست و دشمنان از در افتادن با ما عاجزند و این، معجزه ای الهی است اما برخی چشم بر دیدن این معجزه بسته اند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود : جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، قویترین و غنی ترین بنیادهای انقلابی و ایستادگی مقابل دشمن را دارد و برای ملت ما همین بس که در راه وطن و آرمان های والای انقلاب، مقاومت کنند.
وی به وضعیت کشورهای منطقه اشاره و اضافه کرد: خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که هزاران میلیارد دلار صرف خاورمیانه کرده ایم اما برنده ایران شده است، باید توجه داشته باشیم که آفرینشگر پیام انقلاب که چنین شفاف و استوار جلو می رود، شهدا هستند و آنها مرشدان راه ما محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه شهیدان برای رسیدن به افق هایی که برای آنها ترسیم شده بود، نهراسیدند، گفت: آنان از ظاهر عبور و به باطن رسیدند، از عالم ماده به سمت معنا حرکت کردند و تا جایی پیش رفتند که حقیقت را دریافتند و در راه رسیدن به عشق والای خود، از سر و جان گذشتند و با خدا معامله کردند.
سردار وحیدی هدف از برگزاری و حضور در یادواره های شهدا را بیعت با آنان و طلب شفاعت ذکر کرد و افزود: براستی که به تعبیر حضرت امام راحل، انقلاب ما انجار نور بود و در پناه این نور، خودمان را شناختیم و راه رسیدن به مقصد را یافتیم.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب ، جبهه ما مشخص نبود اما پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دو جبهه حق و باطل مشخص شد تا انسان های فرهیخته مسیر خود را بدانند.
به گفته رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که براساس عقلانیت الهی، حکومتی بنا نهاده و رسالتی عظیم بر دوش مردم گذاشته شده تا مقابل ظلم کوتاه نیایند.
وی خطاب به حاضران بیان داشت: شهدا پرچمدار بزرگی و عزت ملت هستند و شما مردم نیز ثابت کرده اید که با انقلاب ، صادق هستید، یادمان باشد که اتحاد و انسجام تحت لوای رهبری و ولایت، رمز پیروزی ما خواهد بود.
سومین یادواره سرداران و 137 شهید والامقام بخش تولمات با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار