حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شهرستان نایین

جلسه شورای آموزش و پرورش نایین با حضور مدیر کل

روز شنبه 16 بهمن ماه 95 مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و هیات همراه در شهرستان نایین حضور یافتند.

کد مطلب: ۵۹۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ایشان در ابتدای ورود در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) حاضر شدند و به اتفاق مسئولین شهرستان ضمن زیارت این امامزاده به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند.

سپس مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند واقع در خیابان مسجد جامع را افتتاح نمودند و همراه با مسئولین شهرستان از بخش های مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

در ادامه جهت شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش به هراه مسئولین شهرستان در فرمانداری حضور یافتند.در این جلسه از پیشکسوتان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

سپس از بخش های مختلف و فضاها و فعالیت های آموزشی مدرسه قرآنی پسرانه شهید فردوسی زاده و دبستان دخترانه فدک بازدید به عمل آوردند.

بعد از آن جهت اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در دبیرستان شهید چمران حاضر شدند و نماز جماعت را همراه با مسئولین شهری و به امامت حاج آقا سجادی ادا کردند و از بخش های مختلف این دبیرستان بازدید کردند.

در ادامه برنامه جلسه ای با مدیران و معاونین در سالن اجتماعات دبیرستان شهید هیئتیان تشکیل شد و نمایندگان مدارس صحبت های خود را به مدیر کل محترم انعکاس دادند.در پایان این مراسم از مدیران مدارسی که در پروژه مهر 95 رتبه کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار