مخالفت آیت‌الله معلمی با تغییرنام بندر امیرآباد به بندر آيت‌الله هاشمی

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بندر امیرآباد پیش از این به نام بندر شهید هاشمی‌نژاد که زادگاه وی در بهشهر است، نامگذاری شد و تغییر نام آن درست نیست، لازم است به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در جای خود احترام گذاشت.

کد مطلب: ۵۹۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و نام گذاری این روز به عنوان روز پرستار اظهار کرد: پرستاران با تاسی از پرستار صبور و مهربان بیمار کربلا می توانند شاهد درخشش خود در تمام زمینه ها باشند .

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی اهداف انقلاب است افزود : انقلاب برای مردم است و مردم با حضورشان در صحنه انقلاب آن را از انحراف حفظ خواهند کرد .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد : اگر مردم خود را از صحنه کنار بکشند أدم های قدرت طلب، دنیا طلب و حقوق نجومی بگیرها وارد صحنه خواهند شد و اوضاع نا به سامان به بار خواهد آورد.

این مسئول با اشاره به پیشنهاد عامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تغییر نام بندر شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بندر امیرآباد پیش از این به نام بندر شهید هاشمی‌نژاد که زادگاه وی در بهشهر است، نامگذاری شد و تغییر نام آن درست نیست، به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در جای خود باید احترام گذاشت.

معلمی با بیان اینکه شهید هاشمی نژاد خدمات ارزشمندی قبل و حین پیروزی انقلاب اسلامی داشت خاطرشان شد: اگر دشمن به شهید هاشمی نژاد مهلت می داد درخشندگی این شهید جوانمرد در جامه اگر بیشتر از آیت الله رفسنجانی نبود کمتر هم نبود.

وی با تاکید براینکه زادگاه شهید هاشمی رفسنجانی در شهرستان بهشهر بوده، عنوان کرد: مردم غیرتمند خراسان به دلیل اینکه شهید هاشمی رفسنجانی در خراسان ساکن و در آنجا به شهادت رسیر فرودگاه بین المللی خراسان را به نام فرودگاه شهید هاشمی نژاد نام گذاری کنیم.

امام جمعه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه شهید هاشمی نژاد و آیت الله هاشمی رفسنجانی قابل احترام هستند تصریح کرد: در شگفتم که به چه دلیل مردم و مسیولان زیربط در مازندران محترمانه اعتراض خود را اعلام نمی کنند.

این مسئول با اشاره به بخش از سخنرانی رئیس جمهوری در روز فناوری فضای مبنی بر تحقیق حقوق شهروندی یا تأمین حق دسترسی آزاد مردم به اطلاعات اظهار کرد : متأسفانه گاهی بیان مشکلات پیشرفت کاری یک دستگاه اجرایی با امام جمعه یا شخصیت های محلی موجب خشم و عصبانیت نماینده دولت می شود .

معلمی با تأکید براینکه شهردار جوان قائم شهر نیاز به حمایت دارد تصریح کرد : اگر همت بلند شهرداز نبود نساجی قائم شهر که در معرفی واگذاری بود شاید به سرنوشتی بدتر از نساجی مازندران دچار می شد .

امام جمعه شهرستان قائم شهر با اشاره به سخنان دکتر روحانی خطاب به رئیس جمهور امریکا که از کسانی که به تازگی وارد عالم سیاست شدند بیش از این انتظار نمی رود مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی و 6 کشور دیگر به امریکا گفت : طرح ممنوعیت ورود 7 کشور مسلمان به آمریکا در دولت باراک اوباما بود که همه وی را عامل می پنداشتند .

وی در ادامه گفت : مسیر راهپیمایی تغییر کرده است به دلیل اینکه 22 بهمن روز جمعه میباشد مسیر راهپیمایی تغییر کرده و از جلو حسینیه عاشقان ثارالله به سمت مصلی نماز جمعه میباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار