همزمان با ورود تاریخی امام راحل (ره):

سی و هشتمین گلبانگ انقلاب در مدارس پارسیان طنین انداز شد

گلبانگ انقلاب بصورت نمادین با حضور فرماندار پارسیان و مسولین محلی در آموزشگاه نمونه دولتی نرجس شهرستان پارسیان غربی ترین شهرستان استان هرمزگان طنین انداز شد.

کد مطلب: ۵۹۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از هرمزگان؛. در ابتدای آیین مدیر هنرمند این آموزشگاه با قدر دانی از حضور مسولین در این مراسم افزود: بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود.
در ادامه محمد رادمهر فرماندار پارسیان نیز در این مراسم ، اتحاد و انسجام در سایه توحید را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اینکه چه بودیم و چه کردیم و چه می خواستیم و اکنون کجا هستیم و چه می کنیم لذا کمترین ثمره این انقلاب گشودن فصل جدید درتاریخ معاصر است و این بسیار ارزشمند است.
وی افزود: انقلاب اسلامی امروز در دل میلیونها انسان ناامید و سرخورده، حیات دیگر بخشیده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام امیدوار و خشنود هستند و با آمدن امام خمینی (ره ) ستم و ظلمت وتباهی رخت بر بست و همه باید بدانیم اگر امروز فجر آزادی ، توسعه، اقتدار، احساس ایرانی بودن و احساس غرور داریم همه از امام است .
فرماندار پارسیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه الهی بود که به دست معجزه گر، مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و اله به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را روشن نمود .
گفتنی است برنامه های متنوعی با محوریت دانش آموزان از جمله سرود، دکلمه و مقاله اجرا شد و در ادامه این مراسم مسولین از نمایشگاه آثار و صنایع دستی دانش اموزان این اموزشگاه دیدن کردند.
خبرنگار: مریم ولی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار