مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزدر مراسم بزرگداشت زنگ انقلاب:

دستاورد های انقلاب اسلامی در کلاس و برنامه های آغازین مدارس تبیین شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، همزمان باآغاز ایام الله دهه مبارکه فجر و در جشن آیین بزرگداشت سی و هشتمین گلبانگ انقلاب اسلامی بر تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، همزمان باآغاز ایام الله دهه مبارکه فجر و در جشن آیین بزرگداشت سی و هشتمین گلبانگ انقلاب اسلامی بر تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی توسط مدیران و مسئولین آموزشی و پرورشی در مدارس تاکید کرد.

وی گفت: آموزش به نسل چهارم نظام جمهوری اسلامی موجب می شود تا این نسل با درک عمیق مسائل، بتوانند تدام بخش راه شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی باشند

خسرو ساکی در جشن بزرگداشت سی و هشتمین گلبانگ انقلاب اسلامی در جمع مسئولین استانی و دانش آموزان ناحیه 4 استان البرز تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در کلاس های مدارس و برنامه های آغازین را امری مهم و حائز اهمیت تلقی کرد.
وی هدف از برگزاری مراسم و آیین های جشن پیروزی انقلاب اسلامی را مرور ریشه های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مرور ریشه های انقلاب باید تحت عنوان چرایی و چگونگی انقلاب وعلل پیروزی آن باشد تا با الهام از این مرور های تاریخی درس های انقلاب را در ادامه مسیر گم نکنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به خاطرات یاران ونزدیکان امام راحل افزود : الگو گرفتن از زندگی و اندیشه این مردان و زنان بزرگ برای تداوم انقلاب اسلامی والبته بیداری جوانان ضروری است.

خسرو ساکی درادامه اظهار داشت: مفهوم انقلاب و جمهوری اسلامی باید به زبان دانش آموزی بیان شود و به تشریح سوالاتی چون عوامل موفقیت انقلابیون چه چیزی بوده و این که شرایط قبل و بعد از انقلاب به چه صورت است پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار