فرماندار قرچک در نشست خبری:

پروژه‌های مختلف صنعتی و تولیدی در قرچک به زودی به بهره برداری می رسند

فرماندار قرچک گفت: بسیاری از پروژه های صنعتی و خدماتی که از قبل شروع شده بود و طی چند سال پیشرفت اندکی داشته است به بهره برداری می رسد و به زودی مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

کد مطلب: ۵۹۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور، فرماندار قرچک، در جمع خبرنگاران که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین رویدادی بود که در ایران رخ داد و از سوی دیگر نیز می‌توانیم بگوییم بزرگترین رویداد قرن در دنیا بوده است.

فرماندار قرچک در خصوص فعالیت‌های انجام شده در شهرستان قرچک گفت: شهرک صنعتی قرچک در سال 92 تنها 5 درصد پیشرفت داشت که این میزان در سال 93 به 15 درصد و در سال 94 به 50 درصد و امسال فاز یک شهرک صنعتی قرچک 80 درصد پیشرفت داشته است.

مرسلپور با بیان اینکه قطار حومه‌ای استان تهران در شهرستان قرچک در حال حاضر 90 درصد پیشرفت داشته است که میزان قابل قبولی می‌باشد، افزود: فاضلاب شهرستان قرچک یکی از طرح‌های مهم است که در سال جاری 50 درصد رشد داشته است و این میزان مشهود است.

وی اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان قرچک 90 درصد از نظر فضای ساختمانی و احداث آن رشد داشته است.

مرسلپور ضمن بیان اینکه این فعالیت‌ها حاصل تلاش‌های شبانه روزی مسؤولین شهرستان بوده است، گفت: پایگاه اورژانس قرچک امسال با حضور یکی از مسؤولین کشوری افتتاح خواهد شد.

فرماندار قرچک با بیان اینکه روند ساخت مکان های ورزشی مختلفی امسال آغاز شده است و تا انتهای سال نیز به بهره برداری کامل خواهند رسید، افزود: پروژه‌های مختلف صنعتی و تولیدی در شهرستان در سال جاری و سال گذشته آغاز شده و اکثر آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مرسلپور پس از بیان اینکه 17 دستاورد برجام لغو احکام شورای حکام در زمینه انرژی هسته‌ای و دیگر قراردادها بوده است گفت: با توافق برجام انشقاقی بین آمریکایی ها با اسرائیل و اروپا به وجود آمده است.

فرماندار با اشاره به این امر که لغو تحریم های بیمه و سرمایه گذاری صنعت نفت و کشتی سازی و صادرات نفت و گاز از دیگر دستاوردهای برجام بوده است، ادامه داد: کشور با بدهی‌های فراوان به دولت فعلی تحویل داده شده است و تورم نیز بسیار بالا بود که امروز این تورم کاهش پیدا کرده و همچنین طبق گزارشات تایید شده غریب به 6700 واحد تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل شده بودند در این دولت مجدداً به چرخه تولید بازگشته اند.

مرسلپور ضمن ابراز خرسندی از این که قراردادهای مختلف با کشورهای گوناگون بسته شده است تا جایی که می‌توانیم اعلام کنیم بیش از 100 قرارداد بسته شده است، ادامه داد: حتی اگر 30 درصد این میزان از قراردادها به اجرا برسد توفیقات مختلفی در زمینه‌های گوناگون در سال‌های آینده برای کشور به وجود خواهد آمد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار