سرپرست فرمانداری:

انزلی شهری با رنگین کمانی از ظرفیت های بالقوه است

سرپرست فرمانداری بندرانزلی گفت: ویژگی های منحصر بفرد و ظرفیت های ویژه تجاری، اقتصادی و گردشگری انزلی، این شهر را به رنگین کمانی از ظرفیت های بالقوه برای دستیابی به توسعه تبدیل کرده است.

کد مطلب: ۵۹۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، میر شمس مومنی زاده روز شنبه در مراسم معارفه اش در جلسه شورای اداری بندرانزلی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بندرانزلی شهری ویژه با ویژگی های تجاری ، اقتصادی و گردشگری منحصر بفرد است.
وی افزود: این شهرساحلی به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال و جنوب و همچنین گردشگر پذیر بودن آن در ایام سفر، دارای ظرفیت های بسیار مناسب است.
مومنی زاده یاد آور شد: با توجه به پرورش قهرمانان بسیار ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی ، بندرانزلی را می توان به عنوان قطب ورزش استان و کشور نام برد.
سرپرست فرمانداری بندرانزلی خاطر نشان کرد :در صورت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در این شهرستان، با همدلی و همزبانی و تعامل بین دستگاه ها ، می توان این شهرستان را به سمت برداشتن گامی بلند برای توسعه پیش برد.
مومنی زاده با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال ، اولین دهه فجر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدون حضور آیت الله هاشمی ، یار دیرین انقلاب ، امام( ره ) و رهبری است .
در ادامه این مراسم فرماندار سابق انزلی نیز با تاکید بر اینکه نگاه ویژه به بندرانزلی نباید فقط در حد حرف باشد، اظهار کرد: بسیاری از موارد و مشکلات انزلی مربوط به دوره های حاضر نیست و در صورت عدم اقدام بموقع ، باید مشکلات را با اعتباری مضاعف برطرف کرد.
عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به انجام برنامه های فرهنگی متعدد در سطح شهرستان ازجمله یادواره های شهدا ، جشنواره های تابستانی و نوروزی در بندرانزلی افزود: با توجه به وجود تعامل بین اعضای شورای تامین شهرستان بندرانزلی ، سه فرایند پیش بینی ، پیشگیری و برخورد را در دستور کار قرار دادیم به نحوی که فضای امنی در شهرستان برای حضور گردشگران و مسافران در این شهر ساحلی فراهم شود.
وی با اشاره به افتتاح بیش از 500 پروژه از دهه فجر سال گذشته تا به امروز با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال با وجود مشکلات مالی دولت خاطرنشان کرد: یکصد و 61 پروژه و طرح عمرانی شامل افتتاح مسکن مهر، طرح هادی ، اصلاح شبکه آب روستایی ، اصلاح شبکه برق ، تجهیز بیمارستان و ... نیز با اعتباری بالغ بر 300میلیارد ریال برای افتتاح و بهره برداری در دهه فجر امسال آماده است.
امام جمعه انزلی نیز در این مراسم با اظهار امیدواری اینکه تغییر مسئولیت ها موجبات رفع مشکلات شهرستان بندرانزلی باشد، گفت: این شهرستان از مشکلاتی رنج می برد که مربوط به چند دوره خاص نیست و باید گفت انزلی از لحاظ توجه ، شهرستانی محروم است.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با تقدیر از زحمات فرماندار سابق بندرانزلی در راستای رفع مشکلات شهرستان و ایجاد تعامل بین دستگاه های اجرایی افزود: با توجه به ظرفیت های تجاری ، اقتصادی و موقعیت جغرافیایی و ویژگی های گردشگری بندرانزلی ، در این شهرستان به جوانان نخبه کمتر بها داده می شود که امیدوارم با نگاه ویژه استاندار گیلان نسبت به رفع مشکلات بندرانزلی ، توجه خاصی نیز نسبت به این موضوع داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار