قهرمان شنا مدال ‌های خود را به موزه آستان حضرت معصومه(س) اهدا کرد

محمد حسین اسلامی ورزشکار قمی و از قهرمانان مسابقات شنای کشور، تمامی مدال‌ های خود را به موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهدا کرد.

کد مطلب: ۵۹۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، آیت‌الله سعیدی طی سخنانی در آیین اهداء مدال های قهرمان شنا گفت: در زمان طاغوت، انجام کارهای فرهنگی منطبق بر آموزه ‌های ناب اسلامی و شهید شدن در مقابله با استکبار و طاغوت، کارهای ارزشمندی بود که انجام می ‌شد.

وی افزود: این کارها دل ‌های همه مردم را بیدار کرد و نتیجه آن نیز آغاز نهضت انقلاب و به ثمر رسیدن آن شد؛ امروز نیز برای حفظ و ثبات نظام اسلامی در این کشور، نیازمند کارهای فرهنگی بر اساس آموزه‌ های ناب دینی و زنده ‌بودن فرهنگ شهادت در جامعه هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید در سنگرهای مختلف که حضور دارند، در مسیر نشر معارف ناب اسلامی در اشکال مختلف تلاش کنند.

در ابتدای این دیدار نیز محمدحسین اسلامی گفت: در رشته‌ های ورزشی مختلفی فعالیت داشتم ولی به دلیل معلولیت خود در دست و پا، نمی‌ توانستم موفقیت چندانی به دست آورم؛ ازاین ‌رو پس از توسلی که به اهل ‌بیت(ع) داشتم، با پیشنهاد یکی از دوستان، وارد ورزش شنا شدم و توانستم مقام‌ های مختلف استانی و کشوری را به دست آورم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کنار انجام ورزش شنا، 8 سال است که در عرصه مربیگری این رشته مشغول فعالیت هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار