مدیر کانون شهید ذاکری به پانا خبر داد:

برگزاری دوره های یک روز با کانون در قشم

مدیر کانون پرورشی و فرهنگی شهید ذاکری قشم گفت:در طرح یک روز با کانون 50 دانش آموز ابتدایی از مدارس خلیل عجم،شهدای خلیج فارس،شهید جهان آرا و میلاد نور جزیره شرکت داشته اند که این کلاس ها در دو نوبت صبح در ساعتهای 9 الی10 و 10 الی 11 برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

صدیقه رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا قشم گفت: هدف ازکلاس های مربوط به هنر اوریگامی آفریدن طرح های جالب از کاغذ باکمک (تا) های هندسی بوده که با توجه به رابطه عمیق و تنگاتنگ با ریاضیات و اوریگامی این هنر را با به چالش کشاندن ذهن در افزایش خلاقیت کودکان تاثیر به سزایی دارد.

وی افزود : در طرح امروز 50 دانش آموز در دوره ابتدایی از مدارس خلیل عجم ، شهدای خلیج فارس ، شهید جهان آرا و میلاد نور شرکت داشتند که این کلاس ها در دو نوبت 9 الی 10 و 10 الی 11 برگزار شد .

مدیر کانون شهید ذاکری قشم ادامه داد:کلاس مذکور علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین داش آموزان با استقبال آنان نیز مواجه شد و در روز های متوالی جلسه ی دوم این کلاس هم برگزار خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: مدرس این هنر بسیار زیبا و خلاقانه سرکار خانم محمود پور بوده که سابقه تدریس در دانشگاه شیراز را هم در مدارک خود دارد.

وی با بیان اینکه تمام کارمندان کانون شهید ذاکری امیدوارند از برگزاری این طرح ها در شکوفا شدن استعداد فرزندان سرزمین مان ایران و مخصوصا کودکان قشمی نقشی داشته باشند افزود : در طرح های یک روز با کانون قشم علاوه بر هنر اوریگامی ،قلاب بافی،حفظ موضوعی قرآن کریم و... آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار