رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی :

طرح های ویژه در آذربایجان شرقی برای گسترش فرهنگ نماز خوانی اجرا می شود

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی از اجرای 9 طرح در استان به منظور بسط و گسترش فرهنگ نمازخوانی خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسدالله ضیائی، در جلسه شورای اداری ملکان افزود: این طرح ها شامل برگزاری کلاس های روش دعوت به نماز، نشست با مادران در خصوص مشکل نماز فرزندان، مسابقه کتابخوانی، اجرای طرح هادیان نماز، طرح منهاج برای بازاریان و اصناف و طرح پیشتازان مدارس است .
وی اجرای کامل این طرح ها را منوط به مشارکت تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی، اولیاء و مردم دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها از جمله ارگان هایی هستند که می توانند در پیشبرد اهداف عالیه نماز به ستاد اقامه نماز استان کمک بیشتری کنند .
فرماندار ملکان نیز دراین جلسه از اختصاص 21 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاها خبر داد و گفت: امسال در 15روستای این شهرستان طرح هادی اجرا شده است .
محمدباقر خانی افزود: سهم و مساعدت اهالی روستاها برای اجرای طرح هادی 3 برابر اعتبار دولتی است و آنان بیش از 70 میلیارد ریال در این زمینه کمک کرده اند .
وی اظهار کرد: ملکان از لحاظ اجرای طرح هادی رتبه اول استان را دارد و در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان طرح هادی اجرا شده است .

امام جمعه ملکان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم انعکاس عملکرد مسئولان و خدمات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی، دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگویی این خدمات دانست و گفت: در این زمینه کاستی های زیادی وجود دارد و تبلیغات و انعکاس فعالیت ها بسیار ناچیز است .

حافظ زمانی افزود: صدا و سیما و رسانه های گروهی در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید به درستی به وظیفه خود عمل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار