ثبت بيش از 444 هزار تماس با مرکز فوريتهای پليسی 110 مازندران
معاون عمليات فرماندهی انتظامی مازندران از ثبت 444 هزار و 441 تماس با مرکز فوريتهای پليسی 110 استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ ناصرعلی صفرپور امنيت را پديدهای عنوان کرد که بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسانها تأثير میگذارد، اظهار داشت: از طريق امنیت انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصهی حيات فردی و اجتماعی امکانپذير خواهد بود.
سرهنگ صفر پور خاطر نشان کرد: يکي از مهمترين اهداف نيروی انتظامی ايجاد امنيتی پايدار با استفاده از مشارکتهای مردم و ساير سازمانها و نهادهای اجتماعی است که برای دستيابی به اين امر مهم و تحقق شعار پليس پاسخگو مرکز فوريت هاي پليسی ۱۱۰ در ناجا تشکيل شد.
وي دريافت و تجزيه و تحليل درخواستهای انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شهروندان در بازه زماني کوتاه به منظور اتخاذ تاکتيک هاي مناسب براي پيشگيري از جرم و کاهش آن را از ديگر اهداف نيروي انتظامي در راه اندازي مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در ناجا عنوان کرد و افزود : بيش از ۴۴۴ هزار و ۴۴۱ تماس به دو صورت حضوري و تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در سطح استان طي سال جاري انجام شد .
صفرپور با اشاره به اين که ۵۴ درصد اين تماس ها عملياتي بوده است، گفت،: ۳۵ درصد اين تماس ها دريافت مشاوره و راهنمايي از پليس و ۱۱ درصد از آنها تماس هاي غير قابل رسيدگي بوده است .
سرهنگ صفرپور از رضايمندي ۹۶درصدي مردم از خدمات فوريت هاي پليسي۱۱۰در استان خبر داد و خاطر نشان کرد:مشارکت مردم با نيروي انتظامي منجر به افزايش احساس امنيت ، توسعه امنيت پايدار و پيشرفت جامعه در تمامي زمينه هاي اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و ... خواهد شد .
سرهنگ صفرپور با اشاره به راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه ۱۱۰ فوريت هاي پليسي در معاونت عمليات، با هدف تحقق شعار پليس پاسخگو بوده است، گفت: اين سامانه برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در جهت تامين امنيت اجتماعی و به منظور سهولت در برقراری ارتباط شهروندان با اين سامانه پيامکی، راه اندازی شد و شهروندان مي توانند، با ارسال پيامک درخواست خود از پليس را اعلام کنند.
ارسال دیدگاه