عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به پانا خبر داد؛

نیاز تهران به 20 هزار پارکومتر/ جمع‌آوری پارکبان‌ها تا 6 ماه آینده

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت پارکبان ها تا 6 ماه آینده تعیین تکلیف می شود، گفت: در سطح شهر تهران به 20 هزار پارکومتر نیازمندیم.

کد مطلب: ۵۶۶۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به موضوع تعیین تکلیف وضعیت پارکبان های شهر تهران اظهارداشت: قرارداد شرکتی که با شهرداری در رابطه با پارکبان ها وجود داشت پایان سال 94 ، به پایان رسیده است. قرار بود این پارکبان ها بروند و جایگزین آن ها پارکومتر شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون 10 هزار پارکومتر در خیابان های تهران وجود دارد، گفت: 20 هزار پارکومتر دیگر نیاز داریم تا پارکبان ها جمع شوند اما چون مدیریت شهری نتوانسته پارکومترها را نصب کند هنوز شاهد پارکبان ها هستیم.

وی همچنین از وعده معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای نصب و تکمیل پارکومتر گفت: معاونت حمل و نقل شهرداری قول دادند تا 6 ماه آینده تمام پارکومترهای مورد نیاز را نصب کنند و این سیستم ساماندهی شود.

قناعتی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی پارکبان ها تصریح کرد: وقتی شهرداری اعلام می کند که دیگر هیچ قراردادی با پارکبان ها ندارد به نوعی هم می گوید این اتفاق به ما ربطی ندارد و از طرفی پارکبان ها هنوز فعال هستند. به طوری که 4 تا 5 هزار نفر هستند که به عنوان پارکبان از این سیستم بهره مند می شوند.

این عضو شورای شهر تهران افرود: اگر پارکبان ها خارج از تعرفه شورا رقمی را دریافت می کنند، مردم نباید پرداخت کنند و اگر تخلفی هم مشاهده شد باید با شماره 1888 تماس بگیرند تا شهرداری در این 6 ماه که اعلام کرده برای ساماندهی این افراد فکری کند.

وی همچنین درباره خودروهای ثبت تخلف سیار نیز که به تازگی در سطح شهر تهران تردد می کند نیز گفت: تعدادی که در اختیار پلیس قرار گرفته کافی نیست اما می تواند در دراز مدت با توسعه این خودروها هدف مدیریت شهری محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار