زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری شهرستان خنج واقع در فارس را تکان داد

زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری صبح امروز خنج فارس را تکان داد و 4 کشته برجای گذاشت.

کد مطلب: ۵۶۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس،زمین لرزه ای به بزرگی پنج و یک دهم ریشتر شش و سه دقیقه صبح جمعه خنج واقع در جنوب استان فارس را تکان داد. بنا به اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 28.11 و طول جغرافیایی 53.18 به وقوع پیوست .

این زمین لرزه سبب کشته شدن 4 نفر ساکن اتاقک نگهبانی یک باغ شده است. در این اتاقک پنج نفر از اتباع کشور افغانستان سکونت داشتند که در اثر فرو ریختن دیوار و سقف اتاقک چهار نفر کشته و یک نفر مصدوم نیز شد .
ستاد مدیریت بحران خنج اعلام کرد مصدوم به بیمارستان منتقل شده است و سه نفر مصدوم هم در روستای «چاه طلا» سرپایی مداوا شدند .
ترک خوردگی دیوار واحدهای مسکونی قدیمی، ریزش دیوارهای گلی منازل، تخریب سایه بان پارکینگ منازل و قطع شبکه برق براثر این زمین لرزه ، گزارش شده است .

ستاد مدیریت بحران شهرستان خنج تشکیل شده است و تیم های ارزیابی، امدادی و خدمات رسانی با حضور در محل حادثه درحال بررسی و امدادرسانی هستند .

حسن فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از اعلام آماده باش در استان خبرداد و افزود: ستاد مدیریت بحران آمادگی امداد رسانی را در صورت بروز مشکل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار